Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Negatiiviseen raskaustestiin oli ilmestynyt heikko toinen viiva..Mitä meinaa?

Vierailija
28.12.2009 |

Eli tein testin aamulla klo.06 ja odotin 4min, negaa näytti ja menin nukkumaan. Heräsin klo.10 ja samassa testissä näkyi haalea hento viiva. Onko normaalia että toinen viiva voi ilmestyä myöhemmin vaikkei olisikaan raskaana?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tarkemmin katselee.

Vierailija
22/28 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

piirtyi 2 viivaa n.15 min. sisällä.. Alkuraskauden km kuitenkin oli kyseessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyse alkuraskauden menetyksestä, totta sekin. Harvoin keskeytyminen ihan huomaamatta menee ohi, vaikka verenvuotoa voi harhautua luulemaan välivuodoksi tai niukoiksi kuukautisiksi.

Vierailija
24/28 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaustesti ei näytä positiivista jos hcg on liian korkea. En tiedä miksi, mutta näin se vaan on. Sen takia jotkut eivät tiedä, että ovat raskaana, koska testaavat liian myöhään. Se liian myöhään tosin on ehkä vasta joskus neljännellä kuulla (en tiedä, mutta luulisin näin).

Vierailija
25/28 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei tein testin Tossa eilen aamulla ja näytti negaa mutta ihan parin minuutin päästä oli todella haalea viiva vieressä :o apua? Teenkö testin uudelleen vaiko en mitä mieltä te olette raskaana vaiko ei ? :) pitäisi ensiviikolla juhlia kihlatun synttäreitä ja mietin että juhlitaanko ihan ilman mitään juaminkeja vaiko pikkusen maistiaisia..vastauksia kiitos nopiaa :ss

Vierailija
26/28 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 09:55"]

Hei tein testin Tossa eilen aamulla ja näytti negaa mutta ihan parin minuutin päästä oli todella haalea viiva vieressä :o apua? Teenkö testin uudelleen vaiko en mitä mieltä te olette raskaana vaiko ei ? :) pitäisi ensiviikolla juhlia kihlatun synttäreitä ja mietin että juhlitaanko ihan ilman mitään juaminkeja vaiko pikkusen maistiaisia..vastauksia kiitos nopiaa :ss

[/quote]

Tee digitesti

Vierailija
27/28 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene terveyskeskukseen tai neuvolaan tekemään testi. Haamuviivat voivat johtua myös siitä, että raskaushormonien määrä on virtsassa JO vähentynyt eli olet pidemmällä raskaana kuin vaikkapa kolme tai neljä viikkoa. Periaatteessa tietysti käyttöohjeita pitäisi noudattaa ja uskoa.

Mulle kävi niin, että ostin tuplaraskaustestin, joista toisen tein illalla (ohjeiden mukaan mahdollista). Se oli plus. Aamulla tein sen toisen, eikä viivaa tullut. Soitin kaikki mahdolliset apteekit, terkkarit, neuvolat ym. läpi (juhannuksen alla tietääkseni, olenko juhlinko vai en, ja mitä, alkoholilla vai ilman). Raskaustestin valmistaja soitti mulle, kun oli konsultoinut tanskalaisen (raskaustestini valmistusmaa) lääkärin kanssa, joka oli sitä mieltä, että plus on aina plus, nega voi joskus olla plus. Piti minun osaltani paikkansa, valemenkoista huolimatta olin tilanteessa: rv 8-9.

Tuli juhlat ilman juominkeja, mutta tuolla tuo plusnegani leikkii legoilla hetken ennen nukkumaanmenoa. Hän on viisivuotias. Lycka till!

Vierailija
28/28 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minulla oli juuri kuukautiset jotka olivat hieman normaalia niukemmat ja jo ennen niitä epäilin raskautta. Yökötystä, rinnat arat mutta eniten vaisto on sanonut että olisin. Minulla entuudestaa lapsia joten tiedän sen tunteen kyllä. Mutta jos olisin raskaana olisin varmaan jo yli rv 5llä ja eikö jo luulisi testissä näkyvän. Jotenkin alkaa tuntua vähän epätodennäköiseltä. Ajattelin että ostan testin ettei tarvitse veikkailla, mutta nyt tuntuu että pää meni entisestään pyörälle..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi