Ikea trofast säilytyskokonaisuus
Löytyykö kokemuksia Ikean Trofast säilytyskalusteista? On pienoinen epäilys tuohon ikean laatuun, mutta nuo vaikuttavat aika hyvältä ratkaisulta lelujen säilytykseen. Masiivimäntyisen luulisi olevan kestävämpi vaihtoehto, kun laatikoihin ei tarvita erillisiä kiskojakaan. Kaipa sen voi maalata valkoiseksi. Onko kukaan tehnyt näin? Kun kerrot kokemuksia, laitathan onko kyseessä valkoinen vai masiivimäntyinen runko!
Kommentit (14)
ollut käytössä n. kaksi vuotta, eikä ole valittamista! Todella paljon pidän kyllä tuosta, lelut saa selkeästi omiin laatikoihinsa, joissa niitä voi kuitenkin siirtää sinne, missä leikkii. on kestänyt hyvin, ei ole tullut mitään naarmuja tai kolhuja, eikä keiku/huoju mitenkään. Voin kyllä suositella!
Ollut noin puoli vuotta kenkäkaappina. Toimii hyvin, itse arvioin aikoinaan että liu'ut olisivat huonot. Nyt olen tyytyväinen että otin valkoisen, tosi hyvin luistavat - epäilisin että paremmin kuin siinä mäntyisessä.
joten sellaiset hankittiin tytölle ja pojalle. Valkoinen runko meillä. Painavien lelujen (muovilaatikossa) kanssa on ollut ongelmia, kiskot eivät meinaa kestää, ovat sellaiset muoviset, ruuvilla kiinni rungossa. Kevyempien lelujen kanssa menee oikein hyvin. Ollaan silti kaikki tykätty.
joten sellaiset hankittiin tytölle ja pojalle. Valkoinen runko meillä. Painavien lelujen (muovilaatikossa) kanssa on ollut ongelmia, kiskot eivät meinaa kestää, ovat sellaiset muoviset, ruuvilla kiinni rungossa. Kevyempien lelujen kanssa menee oikein hyvin. Ollaan silti kaikki tykätty.
meillä käytössä ne toisiksi isoimmat(?) vaaleanpunaiset laatikot, yksi täynnä duploja, toinen junarataa jne. eikä mitään ongelmaa kiskojen kestävyydessä.
-3-
Ei ne liu'ut tosiaan kovin hyvin toimi ja välillä laatikko meinaa pudota niiltä kokonaan, saa siis työnnettyä helposti pois "jengoilta".
Kiitos vastauksista! Juuri nämä kiskot mietityttävätkin ja siksi ajattelin sitä täyspuista versiota. Onko siitä kokemuksia?
ja mulla on kaksi alinta laatikkoa niitä isoimpia (jotka siis on ISOJA) ja alin täynnä Brion junarataa (tunneleineen,junineen,kiskoineen) ja toisena pikkulegoja täynnä oleva. Ollut jo kohta neljättä vuotta noin suunnilleen,eikä kiskoissa mitään ongelmia.
Kolmantena (alhaalta päin) on pikku laatikko ja se on täynnä metallisia pikku autoja ja näin ollen painaa aikalailla,eikä siinäkään kiskossa ongelmia.
Loistava ratkaisu minusta leluille!!!
tiedä sitten onko valmistuserissä eroja mutta meilläkin on valkoisissa ollut ongelmaa kiskojen kanssa jos laatikot on painavia. Kiskot meinaa repsahtaa ulos kiinnityskohdistaan/laatikot meinaavat tipahtaa kiskoilta (juuri näissä isoissa laatikoissa).
On toiminut hyvin, ei mitään ongelmaa painavienkaan lelujen kanssa, erikokoisia laatikoita meillä on joka lähtöön. Hyllykkö on nelisen vuotta vanha, ellei jo viisikin ja mitään käytön jälkeä ei näy, vaikka on leluhyllynä ollut koko ajan. En voi kuin suositella! :)
Ostettiin 1,5 v. sitten ja olen ollut tyytyväinen ostoon. Erikokoisia laatikoita meilläkin ja ne on tosi käteviä, kun voi viedä lelut toiseen huoneeseen kätevästi tms.
Itse epäilen valkoisen pinnan kestävyyttä. Tuleeko helposti naarmuja? Puisessa ei haittaa pieni naarmu ja tarvittaessa voi vaikka vähän hioa.
Löytyy sellainen "porrasmallinen" hyllykkö sekä tavallinen neliskanttinen hyllykkö, johon saa irtohyllyjä. Molemmat hyllyköt on tosi hyviä.
Suosittelen :) Hinta on mun mielestä ihan kohtuullinen
.. että mites noi muovilaatikot, "sähköistyvätkö" herkästi? Jotkut muovitmateriaalit kun oikein "imevät" puoleensa kaikki pölyhiukkaset, hiukset, koirankarvat ym. Miten on noiden laatikoden muovin kanssa?
tuo sähköistyminen.
Taidan ostaa tuon puisen version ja sitten ehkä maalata tai lakata toisen väriseksi.
Kiitos kaikista vastauksista!
ap
Noh, meillä on poika joten ehkä poikien lelut ei sähköisty :). Joka tapauksessa olen tykännyt tosi paljon.
on se valkoinen, tosin käytössä pyykin lajitteluun!mul ne isoimmat laatikot, on tosi käteviä laittaa eriväriset eri laatikoihin ja on sopivan kokoisia. ihan yvin on siinä käytössä kestäny pari vuotta.