Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä (uusi) osti joululahjaksi minulle lahjakortin Hong KOng tavarataloon

Vierailija
27.12.2009 |

aistiiko tästä että mies on tyhmä vai ajattelematon?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka Hong Kongista kuinka saa mitä vaan ja ehkä laadukastakin tavaraa, on se silti halpahalli. Ei kovin loppuun saakka ajateltu lahja, varsinkaan uudelta miesystävältä.

Vierailija
2/20 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis vaikka vienyt sut Tapaninpäivänä ulos syömään hyvin (ja laittanut kuusen alle kortin, jossa olis kertonut tästä vaikkapa runolla tai jotain.). Ei lahjan tarvitse olla kallis, mutta harkittu sen pitää olla. Lahjakortti on aina yhtä persoonaton vaihtoehto ja tuo halpahalli-aspekti ei nyt kyllä nosta miehen osakkeita. Taitaa olla uuden sijaan pian ex-mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ei yhden lahjan perusteella voi vielä tuomita miestä tyhmäksi eikä ajattelemattomaksi. Ja mitä sitten jos ei osaa ostaa lahjoja jos on muuten hyvä mies?

Vierailija
4/20 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ajatteli, että HongKongista saat varmasti jotain käytännöllistä hankittua. Ja kun valitset lahjan itse, niin taatusti ei tule ostettua epämieluisaa :-) Ja ehkä vähän myös laiska, jos meni lähimpään mahdolliseen kauppaan työpaikkansa lähellä lahjakortin hankkimaan. Ei kovin romanttinen kohde HongKong.

Vierailija
5/20 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain omaltani myös halpahallitavaraa vaikka en ole sen tyylinen että hankkisin kotiini muuta kuin harvoja ja valittuja, usein samaa sarjaa tai hyvää merkkiä olevaa koska en halua turhaa rojua nurkkiin pyörimään.

Mietin myös, että jos katsoo ko.lahjan olevan minulle sopiva/että ansaitsen sellaisen, onko meillä tulevaisuutta yhdessä.

Tiedän että tämä kuullostaa hirveältä mutta en voi tunteilleni mitään. Ja nimenomaan se AJATUS joka näistä lahjoista puuttuu on jotenkin todella merkittävä puute.

Otan osaa.

Vierailija
6/20 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa muistaa, että kaikki miehet eivät osaa laskeutua materialistisen. itsekkään ja pinnallisen naisensa tasolle.

Tokihan tuollainen honkkarin lahjakortti järkevyydessään ja loogisuudessaan sopisi paremmin miehelle. Naiselle sitten sopisi jotain täysin turhaa mutta ns. "ajattelevaista" rojua tai jokin hemmottelulahja.

Voi kun voisinkin saada joskus vaimoltani jotain järkevää tai mukavaa lahjaksi. Jos lahjan pitää olla rahalla ostettu, niin sitten honkkarin tai clasun lahjakortti. Jos taas ilman rahaa niin sitten esim. suihinotto olisi hyvä lahja (mieluummin suikkari kuin lahkortti). Mutta ei sitten millään. Lahjaksi sain tänä vuonna uuden solmion ja kaulaliinan. Solmioita on ennestään reilu 100 ja kaulaliinojakin kaappi täynnä.

Minä annoin lahjaksi lahjakortin kasvohoitoon ja hierontaan.

Vierailija
7/20 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ehkä romanttisin mahdollinen mutta mitäs tuosta..mä sain miesystävältäni pyjaman, pöytälampun ja jonkun voidepakkauksen, kaikki lidlistä ja kaikki tarpeellisia ja käytännöllisiä. Saan häneltä tosin muulloinkin lahjoja ja osaa olla kyllä romanttinenkin,oon saanut koruja ja illallisia ihan muuten vaan.

Eli en sanoisi että miehesi on välttämättä tyhmä tai ajattelematonkaan.

Vierailija
8/20 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Obnks sun mies Tampereelta ja 25??? otan osaa

Vierailija
9/20 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hongkongista saa oikeesti vaikka mitä eikä kaikki ole mitään halpiskamaa.

Brion leluja, ihan peruskosmetiikkaa, kukkia jne.

Mä käyttäisin lahjakortin hetkessä.

Käy katsomassa ja voit positiivisesti yllättyä.

Vierailija
10/20 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella typerä lahja naiselle :-)

Jos olet materialistisuuteen taipuvainen, ei lupaa suhteelle hyvää.

Vierailija
11/20 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun voisinkin saada joskus vaimoltani jotain järkevää tai mukavaa lahjaksi. Jos lahjan pitää olla rahalla ostettu, niin sitten honkkarin tai clasun lahjakortti. Jos taas ilman rahaa niin sitten esim. suihinotto olisi hyvä lahja (mieluummin suikkari kuin lahkortti). Mutta ei sitten millään. Lahjaksi sain tänä vuonna uuden solmion ja kaulaliinan. Solmioita on ennestään reilu 100 ja kaulaliinojakin kaappi täynnä.

Minä annoin lahjaksi lahjakortin kasvohoitoon ja hierontaan.

Sama täällä. Minunkin vaimo on surkea lahjan ostaja. Lähes aina tulee jotain sukkia, paitaa tai kalsareita. Hirvee jännitys aina tuleeko nyt sukat vai t-paita.

Mutta naiset ottaa liian tosissaan tän honkkarin lahjakortin. Ei tuosta voi miestä tuomita täys törpöksi. Tuo on hyvä lahja. Naiset on kyl omituisia otuksia.

Vierailija
12/20 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ehkä romanttisin mahdollinen mutta mitäs tuosta..mä sain miesystävältäni pyjaman, pöytälampun ja jonkun voidepakkauksen, kaikki lidlistä ja kaikki tarpeellisia ja käytännöllisiä. Saan häneltä tosin muulloinkin lahjoja ja osaa olla kyllä romanttinenkin,oon saanut koruja ja illallisia ihan muuten vaan.

Eli en sanoisi että miehesi on välttämättä tyhmä tai ajattelematonkaan.

Sanoin itse miehelleni 3v sitten, et ostaa lahjakortin, jos ei muuta keksi. Elämässäni on niin paljon ihania asioita täynnä, etten tosiaankaan jaksa murehtia, vaikka mieheni ei ole useinkaan kovin romanttinen lahja-asioissa. Kivoja piristyksiä lahjat on. Tänä vuonna minulla on 150e lahjakortti s-kauppoihin. Odotan innolla et saan toteuttaa jotain kauan haaveilemaani. Ostan aina jotain, mitä en ikinä muuten uskaltais ostaa. Vielä alesta saa nyt. Jonain vuonna hopeisen kalevala korun, kalliimman, sit marimekkoa, iittalaa ylellisen, monivuotisen nahkalompakon. Siis itse valitsemana naisellista hömppää. Ja olen onnellisempi kuin koskaan moneksi vuodeksi eteenpäin. Koen olevani prinsessa, vaikka itse hankinkin ne. Mieheni ostaa yleensä lahjoiksi minulle kodinkoneita. Romanttisuus kaukana, mutta ajatellut minua.:)

Vierailija
13/20 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahteen-kolmeen vuoteen en ole saanut lahjan lahjaa. En hää- enkä syntymäpäivänä. En jouluna. Äitienpäivästä puhumattakaan. Tänä vuonna sain nimipäivänäni tekstarionnittelut.

Itse pidän lahjoista, sekä antamisesta että saamisesta. Ikinä en ole saamiani lahjoja haukkunut. Olen tästä miehelleni sanonut ja asia harmittaakin minua oikein kovasti, melkein latistaa koko joulun vieton. :( Lapsetkin alkavat olla sen ikäisiä, että ymmärtävät, ettei isä hanki äidille lahjoja...

Olisin sinuna tyytyväinen!

Vierailija
14/20 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää makuani huonona tai minua jotenkin halpahallitasoisena naisena... Vaikka toki tuollaisissa kaupoissa käynkin joskus, mutta jotenkin se on lahjana vähän mauton juttu.

Vierailija
15/20 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten kuin lapsille. Vuoden mittaan sitten muuten ostellaan kumppanille jotain kivaa, jos sattuu tulemaan vastaan jotain, mistä tietää toisen tykkäävän. Mikään ei ole minusta pöllömpää kuin ostaa pakkosukkia tai solmioita, jos ei hätäpäissään muuta keksi.

Vierailija
16/20 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ymmärrän ettet ole kovin innoissasi tästä lahjasta. joko miehesi on todella huono keksimään mitä ostaa lahjaksi, tai sitten tuo on vittuilua.

hahhahhaa!

Vierailija
17/20 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

romanttisinta mitä löydät. Sitten varmista, että mies näkee/huomaa/tuntee niiden tuotteiden romantiikan. Jos se sitten tajuaisi vinkin? Niin ja jos et romantiikkaa kaipaa, niin ei se mitään, hong kongista löytyy vähän sitä sun tätä. Muista alleviivata löytämäsi tuotteiden parhautta.

Jatkosuunnitelma: jos on synttärit tms. tulossa, voit testata onko vihjailu mennyt perille. Jos saat syntymäpäivälahjaksi lahjakortin sinne Clas Ohlsonille, jssap.

Vierailija
18/20 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sieltä vaikka astioita ja puutarhatarvikkeita.. Mutta ei kovin ronanttinen lahja mutta ei kai siitä loukkaantua voi.

Vierailija
19/20 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä ota henk. koht, miehet on surkeita lahjan antajia.

Mun aviomieheni, ihana ja rakastava puoliso ja isä, on monena vuonna ostanu viimetippaan Cittarista tai Tarjoustalosta mun joululahjani. Hän muistaa mua onneksi pitkin vuotta kyllä sitten erilaisilla ylläreillä....

Vierailija
20/20 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kyl työpaikka ton honkkarin vieressä. niin ja minä itse mietin monta päivää mitä ostaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme