Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä osti M kokoisen Marimekon tunikan,

Vierailija
27.12.2009 |

tiesin jo heti ettei se sovi päälle, olen kokoa L tai Xl vähintään lantiosta, en iljennyt pyytää kuittia. Vaihtavatko ilman vai joudunko ostamaan uuden itse?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos eivät vaihda ilman kuittia niin sitte kysyt kuitin vaihtoa varten. what´s the problem?

jos et käytä niin mies pian aattelee ettet tykännykään Hänen ostamastaan lahjasta tai sit jos ostat itse niin saat jatkossa aina käydä ostamassa sen isomman kooon...

Vierailija
2/40 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottakai pyydät kuitin, sanot että ihana lahja, mutta väärä koko.

Näin pääset vaihtamaan tuotteen isompaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla noin avuttomia ihmisiä olemassa, ihme asioista saatte ongelman.

sais edes ITSELLENI varmuudella sopivaa ostettua sovittamatta vain asenteella "silmät päässä". Ja olen kaikenlisäksi vaatetusalalla itsekin.

Teillä jotka olette mielestännne jotenkin parempia tässä asiassa taidatte käyttää jotain löysiä telttoja, niissä nyt ei niin tarkkaa olekaan. Tai sitten teitä ei vain kiinnosta istuuko vaate vai ei, miten saumat menee jne...

Vierailija
4/40 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kokoa M, mutta Marimekosta ostan S-koon vaatteita, kun ovat sen verran reiluja.

Vierailija
5/40 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kokoa M, mutta Marimekosta ostan S-koon vaatteita, kun ovat sen verran reiluja.

Vierailija
6/40 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marimekon vaatteet eivät todellakaan ole pientä kokoa!!!!!!!!!

varsinkin käsivarret allit ei sovi vaikka vaate muuten sopisikin.

Vierailija
7/40 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten on kyllä iso kokoinen ^

mutta pienikokoiselle anopille ostettiin XL joka on muuten sopiva, mutta hihat liian pitkät. Pienempi ei olisi mennyt käsivarsista.

Vierailija
8/40 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ne vaakaraidat vaan entisestään saa näyttämään lihavammalta

Vierailija
9/40 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka hän on muuten kokoa xs. Se näytti niin kovin pieneltä. Onneksi otin niin suuren koon, se on kuulemma sopiva.

Vierailija
10/40 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka hän on muuten kokoa xs. Se näytti niin kovin pieneltä. Onneksi otin niin suuren koon, se on kuulemma sopiva.

70-luvun paitoihin ilman pieniä kommervenkkejä, mutta ei kyllä ole marimekon kanssa tuota ongelmaa tullut, vaan päivnvastoin mahdun siellä s-kokoon, vaikka olen yli 175-senttinen ja teen tosiaan sitä penkkiä säännöllisesti.

Jos äitisi asioi muuten lorellassa, pierre cavallossa, marketeissa, kappahlissa tai muussa "aikuisten naisten" liikkeessä, ymmärrän kyllä. Mutta kyse on siitä, että noissa ja muissa vasttavissa on superiso mitoitus, ei siitä, että muualla olisi pientä.

Vierailija
11/40 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

alle 160cm pitkä ja korkeintaan 50-kiloinen. 33

Vierailija
12/40 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monessa kaupassa kysytaan etta onko lahja. Sitten tekevat lahjakuitin jossa hinta ei nay, ainoastaan tavaran koodi. Helppoa.

Vierailija
13/40 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos asut PK.lla ja ilman muuta vaihtavat.

Kun saat uuden tunikan, harsit kokolapun pois ja pidät uutta vaatetta kuin hänen hankkimana.

Jos eivät suostu vaihtamaan ilman kuittia, mitä kovasti epäilen, Espan Marimekko on IHANA liike, sitten pyydät kuitin.

Vierailija
14/40 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ne vaakaraidat vaan entisestään saa näyttämään lihavammalta

Vierailija
15/40 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIes voi tietää mitä koko käytätte jos ne viittisivät kysyä. Sitten vastaatte että yleensä ässää mutta joskus ämmää.

Ei voi olla noin avuttomia ihmisiä olemassa, ihme asioista saatte ongelman. Mun mies on ostanut vaikka kuinka paljon mulle vaatteita, joskus on toki tullut erehdyksiä ja ei olekaan istunut ihan toivotusti, mutta sitten ollaan käyty se vaihtamassa.

ja kaikki siis oikean kokoisia, mutta eri merkkisiä

Vierailija
16/40 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse leikkaan vaan hinna pois, hintalappu jää koodeineen vaatteeseen vaihtoa varten

Vierailija
17/40 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne ikävimmät ihmiset puolisoina kun tuollaisia tulee edes mieleen.

Vierailija
18/40 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivat oikean kokoisia ja istuivat hyvin. Kaikki s-kokoa. Kysyin että itsekö valitsi? vastasi että joo, mutta myyjä oli auttanut kokojen kanssa, sen verran että osasi sanoa mikä on isoa ässää ja mikä ei.

Laput oli tallella vaatteissa, mutta hintojen päälle oli laitettu stokkan tarra, juuri sen takia että ne olisi voinut käydä vaihtamassa sopivaan kokoon jos ei olisivat olleen hyviä.

Vierailija
19/40 |
24.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka harmi mutta koita vaihtaa vaan,mun miestuttuni joka ei ole nähnyt minua vuosiin muuta kun valokuvista älys kysyä kokoa kun toi ranskasta tuliaisia ja ihan sopivia olivat:Dkumma juttu vaikka niitten mitoitukset ovat tosi pienille tarkoitettuja yleensä enkä ole kuikelommasta päästä :D 

Vierailija
20/40 |
24.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep onneks jotkut älyävät kysyä sitä kokoakin kun ostavat jotain ja todellakin vastaan rehellisesti että iso l tai suoraan se xl minkäs mä koolleni voin vaikka olenkin jo 15kg laihtunut alkuvuodesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi