Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Mikä on tuo fb:n profile watcher? Siis
27.12.2009 |
näkeekö sitten kuka on käynyt kyttäämässä profiilia?
TODELLA noloa jos näin on!!!
Minulla on yksi ihastus kenen kaveri en edes ole, mutta seurailen hänen profiiliaan aika tiiviisti. Kuolen häpeästä jos hän näkee että olen käynyt hänen profiilissaan!!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Voinko mitenkään saada selville, ketkä ovat katsoneet profiiliani? Voivatko muut nähdä kenen profiileja olen käynyt katsomassa?
Facebookin käyttäjät eivät voi seurata profiilien tai tietyn sisällön ...
Facebookin käyttäjät eivät voi seurata profiilien tai tietyn sisällön katselukertoja eivätkä sitä, ketkä näitä tietoja katsovat. Ulkopuoliset kehittäjät saattavat kuitenkin tarjota sovelluksia, joiden avulla joitakin tällaisia tietoja saa selville. Kun käytät näitä sovelluksia, pidä mielessäsi seuraavat asiat:
1. Sovellukset eivät voi seurata profiilien tarkasteluja sellaisten käyttäjien kohdalla, jotka ainoastaan käyvät toisen henkilön profiilissa. Facebook on tehnyt tämän teknisesti mahdottomaksi.
2. Jotta jokin sovellus voi seurata toimiasi, sinun täytyy nimenomaisesti hyväksyä sovelluksen pääsy tietoihisi.
3. Tämän toiminnon tarjoavan sovelluksen lisääminen on täysin vapaaehtoista. Jos et halua osallistua, älä lisää sovellusta käyttäjätiliisi.