Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Perhana, nilkat turpos!

Vierailija
26.12.2009 |

Jouluaattona kattelin et ohhoh... jalkapöydät on ihan pullina, nilkoista malleolien molemmille puolille valunut kauheesti nestettä, sääretkin on turpeet ja vähän jo tänään alkoi polvia kiristään!

Huii... siis onks mulla sydämen vajaatoimintaa, diabetesta vai mitä?

Vai voiko näin raju juttu tulla siitä et syön pussillisen sipsejä? En yleensä käytä suolaa juurikaan, ei oo verenpainetta, ylipainoa eikä mitään tauteja, vaikka oon jo 42v ikäloppu :-)

järkyttävää silti! Mut ei vielä niin paljoo et jaksaisin lähtee lääkärille

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se yhtäkkinen suolalasti tekee ton, mul turpoo silmäluomet ja sormet.

Vierailija
2/4 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en usko et on veritulppaa (DVT), vaikken olekaan mitannut pohkeenympärystä. En kuulu riskiryhmään ja se mitä oon noita pitkien lentojen jälkeen ihmisillä hoidellut on olleet toispuoleisia (mulla molemmat jalat) ja erityyppisiä, ei oo nivelet olleet näin turvoksissa kun mulla.

Joo, siis jos sulla turpoo silmäluomet ja sormet, niin tää vois hyvinkin olla sitä! Tänäänkin söin taas sipsejä kun oli ihan pakko, heh, mut kattelen pari päivää et miten käy kun en syö suolasia. Liikun kyllä aika vähän, puolen tunnin kävely päivässä ja hetki Wiillä; kyllä se soffa ja telsu kutsuu näin lomilla!

En siis oo juopotellut just yhtään, mut tupakkia savutan kun dieseli. Siks mä aattelin heti et nyt on keuhkot täynnä nestettä... Mut toisaalta kun tää alko näin yhtäkkiä?

Kyllä joo, toi suolalla mässäily selittäis parhaiten!

Kiitos vielä kerran, tuit mun teoriaani ja sait mieleni helpottuun!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tupakin saisit kyllä lopettaa, oot nyt 42 ja kunnossa mutta ootas 20 vuotta, niin makaat angiossa ja pelkäät kuolemaa, parempi lopettaa nyt. T 3 joka hoitaa työkseen sydänpotilaita

Vierailija
4/4 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joojoo... tiedetään! Oon leikkurissa itse hoitsuna (tiedän mikä homma on ohituksissa!), mut just nyt eron jälkeen en halua.

*yrittää löytää mukavaa tyyliä kohottaa jalat kohti kattoa kirjotuspöydän äärellä*