Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ostatte netistä? Ja miksi?

Vierailija
26.12.2009 |

Ihan vain kiinnostaa...itse olen ostanut vaatteita.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adlibriksessä ovat halvempia kuin kirjakaupassa. Ja tulevat kotiin asti jos vaan sattuu olemaan silloin kotosalla tai mahtuvat postilaatikosta. Kantoliinankin tilasin netistä.

Vierailija
2/6 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ostanut musiikkia, kirjoja, vaatteita (lähinnä lapselle), raskaustestejä, matkoja, lippuja tapahtumiin, lastenrattaat + pehmeän kantokassin, kännykän, lapselle sängyn (käytettynä), harsoja, astioita... nämä tulivat ekana mieleeni.

Olen ostanut sen takia, ettei samaa tuotetta ole ollut omassa kotikaupungissa/Suomessa saatavilla tai säästääkseni rahaa. Joskus netistä tilaaminen on ollut myös helpompi vaihtoehto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä varmaan elektroniikkaa, lisävarusteita ja sellaista. Vaatteita en juuri koskaan, koska niitä haluan sovittaa ennen ostamista. Viimeksi ostin langattomat kuulokkeet pc:hen, ne ei ole vielä tulleet, niin en tiedä onko hyvät vai ei (oli vaikea löytää sopivat jopa netistä).

Ostan lähinnä siksi, koska se on helppoa ja asun pikkukaupungissa, jossa ei ole kovin hyviä valikoimia. Pienten lasten kanssa onnistuu reissu matkahuoltoon tai postiin paljon helpommin kuin reissu isoon ostoskeskukseen, jossa sielläkään ei välttämättä ole sitä mitä haluan (olen aika tarkka siitä).

Jos on jotain mitä saan täältäkin, niin sitten käyn hakemassa, mutta monesti olen niin hörhö, ettei pikkukaupungin valikoima tyydytä.

Vierailija
4/6 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolen vuoden sisään olen tilannut (liian) monta kertaa harrastustarvikkeita, koska niitä ei saa paikkakunnalta, eikä oikeastaan koko Suomesta. Puhelmien tilasin, kun sai Verkkokaupasta halvimmalla. Vaatteita, kun säi niin näppärästi ilman ruuhkaa. Lankoja neulomiseen, kun nekin sai laajasta valikoimasta niin kivasti kotiin kannettuna. Mies tilasi chilikastikkeita. Tökaluja tilasin Saksasta, kun olivat niin paljon halvempia... jnejne.

Vierailija
5/6 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut ties mitä... Syitä monia, hinta, helppous, se, että ei saa muualta jne.

On tullut ostettua mm. vaatteita, koruja, soittimia, kodin elektroniikkaa, sisustusjuttuja, ruokaa (no ei viime aikoina, mutta vuonna 2001 käytin säännöllisesti), kenkiä, pelejä, you name it

Vierailija
6/6 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaluja siis.

Lentoliput ja hotellit varasin netistä. Vakuutukset myös samalle matkalle.

Kestovaippojakin olen netistä ostanut, kun kunnollisia ei paikkakunnalta saa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan