Mitä sait mieheltäsi joululahjaksi?
Olitko tyytyväinen, tai loukkaannuitko?
Minun mieheni antoi Diorin pussukan, jossa oli kolmea erilaista ryppyvoidetta. Vähän ristiriitaiset fiilikset tuli kun olen vasta kolmekymppinen.
Kommentit (8)
suklaarasian, yleiskoneen, Kalevala-korun Julia-käädyn sekä matkan New Yorkiin
Tyytyväinen olen, mutta olisi ollut kiva yllättyä: Mieheni paljasti lahjansa minulle jo viikkoja ennen joulua. Hän vain ei osaa pitää salaisuuksia sisällään...
Oli just sellanen mistä olen haaveillut! En kertonut toiveestani mitään ja oli keksinyt lahjan ihan itse! Olin todella yllättynyt!
Lapponia-korun, Wienin matkan ( oltiin viime kesänä automatkalla ja tykästyin Wieniin tosi paljon ) ja suklaata.
Varmaan kaikkien aikojen parhaat joululahjat. Tunteella ja ajatuksella mietitty.
joulukuussa kuitenkin): miniläppäri, nahkasaappaat ja vaelluskengät.
Varsinaiseksi joululahjaksi sain Singstar Queenin. :)
toivomani yöpaidan. Sen lisäksi mies oli hankkinut mulle kahdet ihanat alusvaatteet (rintsikat+stringit), valtavan uunipannun ja siihen kannen (Hackmannin Outdoor-sarjan 9,5 litran uunipannu+kansi), ison teflon-kattilan, kunnollisen pippurimyllyn ja parmesan-sirottimen ja USB-jakajan.
Itseasiassa noi kaikki on jossain vaiheessa vilahtaneet puheissa ns. "toiveina". Olin erityisen ilahtunut tuosta pannusta ja kattilasta. Rakastan ruuanlaittoa ja meillä paitsi iso perhe, myös iso suku joka käy usein kylässä... isoja keittoastioita tarvitaan ja mikäs sen parempi jos ovat vielä laadukkaita. Alusvaatteetkin oli tosi kauniita, mies oli ilmeisesti lainannut kaapistani jotain malliksi koska olivat ihan tismalleen sopiviakin :)
Ja olin todella pettynyt. Sinun paketista olisin ollut tyytyväinen. Ikää 32v.