Sain joululahjaksi
mieheltäni hienon Sandbergin timanttisormuksen. Tarkistin hinnan netistä. Noin 800 e. Tuntui mukavalta. :)
Kommentit (20)
mitään kun ei mies keksinyt mitään. mut samapa tuo. saan sitten jotain kun haluan. ei ole pakko just ostaa jonain tiettynä päivänä, tai milloinkaan.
palkansaajan ja yhden kotiäidin perheessä todella arvokas lahja. Arvostan kovasti! t. ap
olisko tuntunut vähemmän mukavalta jos olis maksanut muutaman satasen vähemmän?
kuulostat rahanahneelta paskiaiselta..
Ensinnäkään en halua mitään noin kallista ja toiseksi en uskaltaisi pitää mitään noin kallista. Mutta hyvä, jos itse tykkäsit lahjastasi, sehän on tärkeintä.
Kaulassa roikkuu 1000€ kaulakoru ja hääpävälahjaksi saatu pieni 500€ timanttisormus on mun arkikoruja. Eli toi on ihan normi sormus ei mikään älyttömän pramea ym.
mieheni ostaisi minulle kahvipaketin, olisin onnellinen, kun hän muistaa minua. Ei hinnalla ole väliä. Minä sain joululahjaksi esikoiseni ja hajuveden :)
Onko sun lahjoissa aina hintalaput tallella vai valitsetko ne aina itse?
jonkun mielestä rahanahne. Omasta mielestäni en. Vähäiset tuloni olen käyttänyt jo pitkään perheen hyväksi. Minulle korulahjat harvinaisia. Hinta vain kertoi, että mieheni oli säästänyt ns. omista rahoistaan minua varten. Se tuntui hyvälle. Lapsiltamme ei mielestäni mitään puutu. t. ap
kultasepänliikkeeseen. Saan siten mieluisia ja tulee kanssa käytettyä!!
Kuulostaa ehkä tekopyhältä, mutta en osaa nauttia liian arvokkaista lahjoista. Muhun iskee heti kauhea syyllisyys, huono omatunto ja kiitollisuuden velka, jos saan liian kalliita lahjoja.
kaulaan, korvaan ja ranteeseen ja itsetunto kohoaa kummasti...säälittävää, sanon mä :(
Nähnyt vaivaa, säästänyt rahaa ja itse valinnut sinulle arvoisesi lahjan!
jonkun mielestä rahanahne. Omasta mielestäni en. Vähäiset tuloni olen käyttänyt jo pitkään perheen hyväksi. Minulle korulahjat harvinaisia. Hinta vain kertoi, että mieheni oli säästänyt ns. omista rahoistaan minua varten. Se tuntui hyvälle. Lapsiltamme ei mielestäni mitään puutu. t. ap
ja oli sitten pakko kertoa tuo tarkistamasi hinta täällä, mistä tiedät ettei ole pöllitty?
kaulaan, korvaan ja ranteeseen ja itsetunto kohoaa kummasti...säälittävää, sanon mä :(
Jos on rahaa niin miksi sitä ei voisi käyttää koruihin. Menee sitä hullumpiinkin asioihin!
että tää yksi sormus vihki- ja kihlasormuksen lisäksi riittää minulle vallan hyvin. Ja tosiaan olen onnellinen miehestäni! Täällä kirjoitetut kommentit eivät heilauta hyvää itsetuntoani suuntaan tai toiseen. :) t. ap
Miehesi on todella ihanasti tehnyt, kun ajatellut sinua sitä mikä mahtaisi ilahduttaa sinua. Kyllä minuakin kiinnostaisi ihan vaan mielenkiinnon vuoksi tietää lahjan hinta. Ei se sen arvoa nosta tai laske tietääkö sen vai ei. Ajatus on tärkein. Ja mielestäni todella ihana lahja.
että tää yksi sormus vihki- ja kihlasormuksen lisäksi riittää minulle vallan hyvin. Ja tosiaan olen onnellinen miehestäni! Täällä kirjoitetut kommentit eivät heilauta hyvää itsetuntoani suuntaan tai toiseen. :) t. ap
jos sulla olisi itsetunto, niin ei tarvitsisi.
Onko monta pientä timanttia vai yksi keskikokoinen?
Mä en saannut tänävuonna yhtään korua (hieman pettynyt) Tosin hienon hemmottelu lahjakortin/loman.