Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun ex-miesystävä osti joululahjat tytölleni ja mulle

Vierailija
26.12.2009 |

En tajua miksi, koska hän jätti meidät pari kuukautta sitten..eikä edelleenkään halua palata yhteen. Mulle tuli vaan paha mieli, että asunnossa on lisää muistoja hänestä. En todellakaan laita omaa lahjaani esille vaan laatikkoon, missä kaikki edellisetkin on. Miksi halusin katsella jättäjämieheistä muistoja???? Ei tullut parempi mieli noista.Itse en ostanut hänelle mitään.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähintä mitä hän voi tehdä tuossa tilanteessa kun on juuri jättänyt teidät... Jos sulle tuli paha mieli, niin senkus heität lahjukset menemään, mutta kiittämätön ei kannata olla.

Vierailija
2/6 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jopas. Mä taas olen sinnikäästi joka joulu muistanut mun lapsen etäkotia ja tänä jouluna saatiin sieltä ekaa kertaa oikein joululahjat - sekä meille koko perheelle oikein kiva uuden kodin lahja että pikkuvelipuolelle oikein kiva joululahja! Ei ole tullut pieneen mieleenkään, etteikö lahjat olisi kivoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

isä osti äidille lahjan

Vierailija
4/6 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut pitempään parisuhteessa sellaisen henkilön kanssa, jolla on lapsi ja tutustunut tähän lapseen, ostaisin edes ajattelematta täysin automaattisesti tälle lapselle joululahjan ainakin parina seuraavana jouluna, jos en pidempäänkin. Ja jos lapselle vie lahjan, tuntuisi tökeröltä jättää äiti ja ex-rakastettu ilman. Ja ehkä olisi hyvittelyäkin ilmassa, jos mä olisin se jättänyt.

Jos ei olisi lasta, olisin jättänyt ja ero ei olisi ollut molemmille helppo, lähettäisin ehkä joulukortin ja jonkun voguen tai iD:n tai jotain. Lahjan antaminen käteen tuntuisi kiusalliselta.

Vierailija
5/6 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joululahjat edelleen vaihdettiin.

Vierailija
6/6 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

neljä vuotta sitten ja osti tänäkin jouluna lahjan mulle ja tyttärelleen! Minä ostin tytön kanssa tämän isälle vaatimattoman lahjan. MEille tuli useiden satojen eurojen arvoiset lahjat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme