Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

tyttöni sai paljon "huonommat" lahjat kuin veljensä

Vierailija
26.12.2009 |

Onneksi ei itse sitä vielä ikänsä puolesta edes ymmärrä (3v), mutta minua säälitti hänen puolestaan. On melko poikamainen ja leikkii mielellään autoilla, traktoreilla, junaradalla ym. Nyt sai mummoilta ja kummeilta lahjaksi kirjan, yöpaitoja, sukkia. Yksi kummi oli ostanut leikkiastioita, kun tiesi, että me ostamme tytölle kalliin leikkikeittiön, koska se oli ainut mitä hän osasi lelulehdestä toivoa.

Ja poikamaisuus ei ole mikään salaisuus, pikemminkin sen kaikki varmasti tietää, mutta eivät nyt sitten jostain syystä halunneet ostaa poikamaisia leluja vaan vaatteita, joita tietää meillä olevan paljon, kiitos 2 serkkutytön. Poika puolestaan sai ison traktorin peräkärreineen, nikkoauton, kitaran ja mikin, junajuttuja, rekka-auton...siis hirveän kasan mielenkiintoisia leluja, mutta on jo sen verran iso, että vetoaa helposti siihen, että ne ovat hänen lelujaan ja riitoja saa olla koko ajan ratkomassa. Yleensä kyllä jakaa hyvin ja tekee vaihtokauppoja, mutta eipä nyt kiinnosta vaihtaa prinsessayöpaitaan veturia!!

Täytyy käydä itse alennusmyynneissä paikkaamassa tilannetta ja muistaa tämä jatkossa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöjen lahjat on aina jotenkin pliisuja.

Meillä on ratkaistu niin, että mielenkiintoiset lahjat kuten kitara, laitetaan lahjaksi kaikkien lasten nimellä.

Vierailija
2/3 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

autoja, mekaanisia leluja ja kaikkia rakennusjuttuja. Ja niitä kyllä heille ostetiinkin, tosin muistan myyjän kerran ihmetelleen kun ostin kauko-ohjattavan ja pyysin käärimään siihen hempeämpään paperiin, koska tyttö tykkäsi vaaleanpunaisesta:-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä oli iisi toivetta ja kaikki toteutui. 4v. poika taas sai vähiten toivomiaan lahjoja kun ei niitä ollut kaupoista löytynyt.