Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maksaistko lapsen toppatakista...

Vierailija
26.12.2009 |

...95e?

Tuskailen asian kanssa, haluaisin tod löytää hyväksi havaitsemaltani vaatevalmistajalta kivan pirteän värisen toppatakin taas seur talveksi tuolla 2-luokkalaiselle, mutta eipä ole löytynyt:/

Tämän talven takki nro1 maksoi alessa 50e ja oli varsinainen "oikeassa paikassa oikeaan aikaan"-löytö, nyt löysin samalta valmistajalta saman värisen takin pienin eroin, mutta hintaa vielä jäljellä 95e lapsen seur koossa (152cm).

Plaaah!!

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kyllä saa minkäänlaista takkia minun kokemuksellani..

Toisaalta, vaadinkin lapseni vaatteilta mm kulutuksen kestoa, vedenpitävyyttä, hengittävyyttä yms, en vain sitä että ovat kivan näköisiä ;)

Ap

Vierailija
22/29 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kyllä saa minkäänlaista takkia minun kokemuksellani..

Toisaalta, vaadinkin lapseni vaatteilta mm kulutuksen kestoa, vedenpitävyyttä, hengittävyyttä yms, en vain sitä että ovat kivan näköisiä ;)

Ap

Catmandoo, Everest ja jopa sieltä Hennesiltä saa ihan hyviä takkeja hintaansa nähden. Mun poika on siinä iässä ettei enää rymyä niin paljon (10v) ja takit pysyy ihan hyvässä kondiksessa. Kulutuksen kestoa ei tartte samalla tavalla kuin leikki-ikäisillä. Housuissa sitten saa olla enemmän sitä kosteudenpitoa.

T.20 (?)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvallakin voi saada hyvää ja laadukasta, kun kiertää kaikki mahdolliset outletmyymälät, ystävämyynnit, alennukset jne. ja onnistuu tekemään löytöjä.

Itse ostin pari vuotta sitten Torstain tosi kivan toppatakin (ainakin omasta mielestäni). Alkuperäinen hinta oli 180e ja Outletista sain sen hintaan 29e.

Vierailija
24/29 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yli 5 euroa. Kun on niin pienet tulot. Tähän mennessä on pärjätty äitiyspakkauksen tuotteilla. Lapsi on jo 3 vuotias. Mutta 20 asteen pakkasella kaksi collegepuseroa päällekkäin ajaa saman kuin hyvä toppapuku.

Vierailija
25/29 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nyt sitten pistin tilauksen menemään, hintaa kertyi tuo 95e+12e postimaksuja eli 107e kaikkinensa. Soitin tänään 4-5 eri liikkeeseen ja kyselin olisko heillä mieleistä väriä tuossa 152cm koossa ja kun ei ollut niin... Nyt on sitten mieleinen tilattu ja tulossa, UPS:sin auto tuo sen kotiovelle 3-4 pvässä:-) Ap

Vierailija
26/29 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostettiin tosiian alesta norm. hinta ois ollut noin 400 euroa!

t. 17

Vierailija
27/29 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki rahat kiinni toppahaalariin jonka nyt sai alesta 95 eurolla. varsinainen löytö mutta saahan siitä sitten myydessä omat pois joten hyvällä omalla tunnolla ostin ensi talvea varten. tiedän että tuon saan siitä myydessä jos ei ihan rikki mene. eli osta vaan.

Vierailija
28/29 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi saa pysytellä talvet ja syksyt sisällä kunnes täyttää 5 vuotta ja lähtee päiväkotiin. Säästyy rahaa kunnon haalariin. Vuodessa pistetään sukanvarteen 20e. 5 vuoden päästä on kasassa se 100e. Sillä saa hyvän haalarin päiväkotia varten. Vauva on nyt 3kk

Vierailija
29/29 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä,että ostit sen viime kesänä mutta missä Suomessa myydään Canada Goosen vaatteita?

ostettiin tosiian alesta norm. hinta ois ollut noin 400 euroa!

t. 17

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi