Koska olette tunteneet
sikiön ekat liikkeet? Ekassa raskaudessa aika myöhään, vasta yli 20 rv, muistaakseni. Voi olla että muistan väärin. Nyt toka raskaus meneillään, viikkoja vasta 11, eli en tietenkään vielä ole tuntenut mitäan. Kärsimättömäna odottelen, vaan aika matelee...
Kiitos vastauksista!
Kommentit (6)
viikoilla 12 tai 13! En uskonut, että niin aikasin voisi tuntea.
ekasta n. rv 16 ja tokasta 13-14 paikkeilla.
uskonut, mutta olin tuntenut jo hipaisuja kun menin niskapussiultraan. Kysyin asiaa ultraajalta joka hymyili ja käski sanomaan kun tunnen liikkeitä. Katsoi monitorista ja totesi että tosiaan vauvan pyörähdykset tunsin. Viikkoja oli 12+1 ;)
uskonut, mutta olin tuntenut jo hipaisuja kun menin niskapussiultraan. Kysyin asiaa ultraajalta joka hymyili ja käski sanomaan kun tunnen liikkeitä. Katsoi monitorista ja totesi että tosiaan vauvan pyörähdykset tunsin. Viikkoja oli 12+1 ;)
Mulla nyt 11+6 ja kun tässä makoilen selälläni niin tunnen hipaisuja ja vähän väliä kutittelee vatsan päältä. Ihan semmoisia mitä tunsin viime raskaudessa paljon myÖhemmin. Np-ultra parin päivän päästä. Ajattelin että vähintään kuukausi viela menisi ennen kuin voi mitään tuntea. :)
Rv 16, 13, 12 ja 16.