Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisitteko yhteydessä epämiellyttävään sukulaiseen vai katkaisitteko välit?

Vierailija
26.12.2009 |

Mulla on yksi sukulainen, joka haluaisi olla yhteydessä perheeseeni. On aikoinaan lainannut rahaa, ei ole maksanut takaisin, mutta pahinta on se, että arvostelee kaikkea elämässäni, niin miestäni, lasten nimiä, taloa, ulkonäköämme, vaatteita, kaikkea.

Ei olla oltu 5 vuoteen missään yhteydessä, nyt sitten on ottanut yhteyttä anoppiini, jota ei ole koskaan nähnyt. Haluaa sitä kautta tunkea elämäämme.

En halua lapselleni sellaisen ihmisen mallia, joka omien lasten kanssa on ollut sos.viranomaisten tarkkailussa. Ja miehet vaihtuu tiuhaa tahtia.

En vaan tiedä millä lailla pääsisin tästä naisesta eroon, en halua niitä arvosteluja taas alkaa kuuntelemaan. Ja jos sanoisin, että painu helvettiin, niin ruikuttais miten esitän parempaa ihmistä mitä olen ja häpeän omaa juoppoa, kouluttamatonta sukua. No, tottahan se onkin, mutta pitäiskö mun hyyssätä ja paapoa häntä?

En itse ainakaan mihinkään seuraan tunkeutuis, jos en olis kaivattu, miksi jotkut ihmiset käyttäytyy noin?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen voi häiriköidä vaikka lopun elämää. t.nimimerkki kokemusta omaava

Vierailija
2/3 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sukulaisten kanssa siksi ettei muille tulisi paha mieli (esim. anoppi on epämiellyttävä, mutta pakkohan sen kanssa on tulla toimeen). Mutta NOIN epämiellyttävistä mulla ei ole kyllä kokemusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisen kanssa tarvitse olla tekemisissä, joka ei maksa lainaansa ja joka jatkuvasti haukkuu sinua ja perhettäsi.

Ihan turha siinä on toisen koppavuuteen vedota, jos ei itse noudata alkeellisia käytöstapoja.

Mutta selustan turvaamiseksi kannattaa siis kertoa anopille perustelut sille, miksette välitä kyseistä ihmistä tavata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme