Kertokaa minulle, missä kohtaa tapahtui tiedon muuttuminen tai katkeaminen?
Laitoin pyykkejä koneeseen. Pyysin mieheltä:
"Tuo pojan huoneesta kaikki likaiset vaatteet tänne."
Mies toi minulle yhdet housut ja yhden puseron. Laitoin koneen päälle.
Menin pojan huoneeseen ja siellä lojui 8 (KAHDEKSAN) likaista vaatetta ympäriinsä.JA ne oli näkyvästi likaisia, siitä ei ollut kyse.
Mitä kohtaa en nyt osannut selkeästi ja ymmärrettävästi selittää?
Kommentit (11)
miehesi aivojen mieslisäkkeessä. Se dekoodasi viestin seuraavasti: tuo huoneests kaikki ne vaatteet, jotka sattuvat ensimmäisenä silmiisi.
Näiden kanssa pitää vaan yrittää elää menettämättä hermoja :)
Hälytyskellot eivät soineet, koska hain juuri toisen pojan huoneesta likaisia vaatteita ja kone oli muutenkin täynnä. En jotenkin tajunnut.
Jooh.Pitää vain kestää.
Eli seuraavan kerran pyydän tuomaan jokaisen vaatteen, jonka näkee siellä lattialla / sängyllä / tuolilla. Eihän niitäkään voi kaikkia huomata, mutta jos edes puolet.....
ap
miehesi aivojen mieslisäkkeessä. Se dekoodasi viestin seuraavasti: tuo huoneests kaikki ne vaatteet, jotka sattuvat ensimmäisenä silmiisi. Näiden kanssa pitää vaan yrittää elää menettämättä hermoja :)
ihan julkisestikin?
vaatteensa pyykkikoriin, tosin meillä mies heittää vaatteensa lattialle, pyykkikorin viereen, lapset laittavat pyykkikoriin;)
että naisen pitää kerätä koko perheen likaiset vaatteet, eri huoneista??
Siksi hoidankin pyykit kokonaan itse, ei tarvitse nolata miestä milläänlailla. Pyykkääminen ja kodinhoito ei muuten ole mitenkään MUN arvoani alentavaa työtä, joten en myöskään koe itseäni alistetuksi. Menenkin tästä viikkaamaan puhtaita.
miehesi aivojen mieslisäkkeessä. Se dekoodasi viestin seuraavasti: tuo huoneests kaikki ne vaatteet, jotka sattuvat ensimmäisenä silmiisi. Näiden kanssa pitää vaan yrittää elää menettämättä hermoja :)
Nolaatko ja alistat miestäsi ihan julkisestikin?
En IKINÄ nolaa enkä alista miestäni julkisesti. En koskaan vitsaile hänen huonoista puolistaan julkisesti. Puhun meidän ongelmistamme vain parille luottoystävälleni.
Olen kuitenkin huomannut, että aika monilla miehillä on juuri samankaltaisia taipumuksia esim. jättää pöydänsiivous puolitiehen. Siis pöydästä kerätään vain muutama asia, ja loput jätetään siihen. Moni muukin palstailija varmasti tunnistaa tämän. Ainakin ystäväpiirissäni moni on havainnut samankaltaista käyttäytymistä.
Huomasitko, että viestissäni oli hymiö? En käytä niitä usein, koska ne ei oikein ole mun tyyliä. Tuohon viestiin kuitenkin laitoin sellaisen, jotta lukija olisi ymmärtänyt sen vitsiksi, koska varsinaista tekstiä on niin vähän. Ymmärsikö kukaan muu sitä vitsiksi? (ja ei, sinä et saa vastata pommittamalla kymmentä "ei, en ymmärtänyt " -vastausta peräkkäin.)
Kerrohan nyt sinä, tunnistitko jotenkin minun tai mieheni oikean henkilöllisyyden tästä alle 30 sanan viestistä, jotta olisin voinut päätellä, että jotenkin haukun tässä miestäni. Käsittääkseni aivan anonyyminä kirjoitin tämän viestin. Myönnän, että vitsi ei ollut kovinkaan korkeatasoinen, mutta kirjoitin sen kyllä kaikella rakkaudella.
Onko sinulla muuten huumorintajua ollenkaan, vai käykö usein niin, että kun muut nauravat vitsille, sinä istut kädet puuskassa?
että sitä ei muu perhe(mies) arvosta, itselle ei tulisi mieleenkään viskoa likaisia alusvaateita keskelle wc.n lattiaa, saatika jätellä ympäriinsä likapyykkiä, ihan kuin se olisi kivaa keräillä ympäristöstä vaatteita. Eikö perheessä kuulu jokaisen puhaltaa yhteen hiileen?
taitaa jotain miespuolista nyt vaan kiukuttaa=) t.8
10 minä ymmärsin;) taitaa jotain miespuolista nyt vaan kiukuttaa=) t.8
Oli sitten mies- tai naispuolinen, niin taitaa nyt ihan joku muu vituttaa, kun mun (aika kehno) vitsi.
pitänyt sanoa että tuo kaikki vaatteet jotka lojuvat lattialla tai sängyllä ;)
Miehet ei aina hoksaa meille niin yksinkertaisia juttuja.