Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

35-vuotiaan raskaus? Onko enemmän vaivoja?

Vierailija
25.12.2009 |

Eli vauvakuumetta tässä pukkaa. Yksi on jo ennestään, mutta viisi vuotta sitten tehty. Raskaus meni silloin hyvin, mutta mitähän kivaa tämän ikäisenä olisi luvassa...? Valaiskaa!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään kerro, vaan peruskunto jne... Itse sain lapseni 38-vuotiaana eikä minulla ollut mitään ongelmia. Yli 40-vuotiaalla ystävälläni oli puolestaan vähän vaikka mitä, mutta hänellä on muutama perussairaus, jotka asiaan vaikuttivat.

Vierailija
2/5 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskauksissa, ensimmäinen 18-vuotiaana viimeinen 43-v. Asennoitumiskysymys pitkälti, toiset jaksaa voivotella alusta loppuu, toiset on vaan onnellisia raskaaudesta, ettei pikku krempat paina.

Älä säkään lähesty tätä mahdollista raskauttasi ongelmien kautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä mennään kohti mahdollista odotusta. Minulla ei myöskään ole perussairauksia ja loistava fyysinen kunto. Eiköhän tämä tästä... Kokeilemalla se kai selviää! Mutta kiva kuulla, että on hyviä kokemuksia muilla.

Vielä sellaista, että onko teillä raskauksissa vaihdellut alkupahoinvoinnin määrä? Ekan kanssa olin aika lailla pää vessanpytyssä kolme ensimmäistä kuukautta...

Vierailija
4/5 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että suuremop väsymys myöhemissä raskauksissa johtui lähinnä siitä, että jo aiemman/aiempien lasten kanssa ei ehtinyt tarpeeksi nukkua tai kuntoilla verrattuna tilaan ennen esikoista. Eli heikommasta peruskunnosta eikä niinkään iästä. Mutta jos esikoisesi jo 5v niin toivottavasti tilanne ei tämä osalta ole ihan niin paha :-)

Vierailija
5/5 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mielestäni nyt sen enempää vaivoja kuin "nuorenakaan" odotusaikoina.

Esikoisen sain 30v, toisen pari vuotta myöhemmin, ja silloin olin tiettävästi "perusterve". Kolmannen sain täyttäessäni 40v, edelleen kaikki meni hyvin ja nautin odotusajasta. Neljäs syntyi täytettyäni 43, nyt vakava perussairaus diagnostisoituna (ollut varmasti jo edellistäkin odottaessa), ja mielestäni voin hyvin koko odotusajan taaskin. Jos lääkäreiltä kysyttäisiin, viimeinen raskaus sujui kaikkea muuta kuin hyvin...

Siis kaikki on subjebtiivista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi