Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi tsiisus... Katsoin meidän joulukuvat ja tajusin,

Vierailija
25.12.2009 |

miten helvetin läski olen! Siis oikeesti! Oonhan mä nähny puntarin lukemat, mutta en siltikään ole tajunnut :(.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni 85kg/160cm ja en uskaltaudu kuviin. :)

Vierailija
2/16 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

etenkin naama näyttää levinneen. Jännä miten sitä ei ole tajunnut tässä syksyn mittaan, vaikka peilin edessä joka aamu tulee meikattua. Vasta valokuvat paljasti totuuden. Mulla painoa tullut 5kg kesän jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä odotan, että nuorimmaisen imetys päättyisi pian ja pääsisin aloittamaan eri elämän.

Vierailija
4/16 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilahduin että olen paljon hoikemman näköinen kuin viime jouluna. Ainakin 10 kiloa on pudonnut.

Vierailija
5/16 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tsemppiä siis uuteen elämään!!

nyt kun olet todistettavasti todennut hieman ylipainoa, säästä kuvat ja pidä niitä tsemppinä seuraavaan jouluun!!!

niin ajattelin meinaan ite tehdä kunhan vaan synnytän tän yhden eka pois itsestäni...ens vuonna tavota on se sama mikä oli ennen raskauksia...no, ehkä siihen en ihan pääse mutta valokuvat on kyllä se totuus mikä kannattaa pitää mielessä!!!

ja hyvän mielen siitä saa ainakin jos ei muuta! ja pystyy näyttään muille että KYLLÄ MÄ PYSTYN TÄHÄN!!!!

Vierailija
6/16 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ihan heti ei laihduttamaan pääse...

Vierailija
7/16 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imetys vie energiaa, joten on helpompi hoikistua silloin kuin imettää. Älä siis suotta odota sitä että imetys loppuu, vaan korjaa syömisiäsi vähän jo nyt ja imetä niin pitkään kuin se luontevalta tuntuu!

Vierailija
8/16 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsestäni, hämmästyn aina mun kaksoisleukaa. Oon normipainoinen,silti. Kuvasta näkee niin toisella lailla itsensä kuin peilistä.

Vierailija
9/16 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärin.

Ei imetysajalla saa laihduttaa.

Imetysaikana syödään terveellisesti ja juodaan paljon vettä ja paino tasasesti putoaa -tekemättä elettäkään että laihtuu.

Ne kilot mitkä on vuoden imetyksen jälkeen jäljellä raskausajasta on tullut mässäämisestä.

Ei imetysaikana kuulu kuin elää terveellisesti, tavallisesti.

Vierailija
10/16 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärsyttää kun hoetaan että imetysaikana ei saa laihDUTTAA, ne namit vaan pois niin paino putoaa.

Vierailija
11/16 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä paino ole koskaan pudonnut, päinvastoin.

Mutta kyllä tässä odotellessa tosiaan pitää alkaa myös katsomaan, mitä suuhunsa pistää. Oli niin järkyn näköinen emäntä - en oikeasti itseäni tunnistanut enää!

Vituttaa, kun on itsensä tähän kuntoon päästänyt. Ja uskotellut itselleen, ettei ole läski..

Ap

Vierailija
12/16 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sanonutkaan että laihduttaa, vaan tarkoitin juuri niin kuin kirjoitit itsekin. Näin itse toimin ja kaikki 12 raskauskiloa lähti pois.

Vierailija
13/16 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ite tajusin ainakin heti mitä 11 tarkoitti. täs täytyy nyt odottaa 6kk että pääsee imettään.. no joo täytyy kanas ajatella mitä syö, on tullut liikaa herkuteltu viime vuosi ja liikuttua liian vähän.

Vierailija
14/16 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jättää ylimääräiset rasvat ja sokerin pois sekä syö juureksia, salaattia jahedelmiä (kohtuulllisesti) niin vauva voi hyvin ja äiti laihtuu

Vierailija
15/16 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduttamaan kiireesti!!!!

Vierailija
16/16 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilahduin että olen paljon hoikemman näköinen kuin viime jouluna. Ainakin 10 kiloa on pudonnut.