G: Mikä oli paras asia/tapahtuma elämässäsi vuonna 2009? Entä pahin/kamalin?
Itselläni paras asia on se, että tämä vuosi on kohta ohi (oli kauhea vuosi). :D Jos jotain positiivista pitäisi nimetä, niin ehkä se, että lapseni on oppinut puhumaan ja se on tehnyt perhe-elämästämme astetta mielekkäämpää.
Pahin tapahtuma oli papan kuolema. Hän oli mulle kuin isä. Muutakin ikävää on tapahtunut.
Kommentit (55)
parasta työn saaminen 6 vuoden työttömyyden jälkeen, nosti kerralla tämän yh:n ja lapsensa elintasoa, kun sossun elättinä olemisen jälkeen sain työn jossa noin 2900 e kuukaudessa palkka. se on meille iso raha.
ja parasta se, että hän vastoin odotuksia toipui ennalleen.
Pahinta se vanha duuni, onneks ymmärsin lähteä!
pitkähkön työttömyysjakson jälkeen.
Pahinta lasten lukuisat sairaalareissut. Mitään vakavampaa ei millään kerralla ole onneksi ollut, mutta joka kerta on säikähdetty oikein kunnolla.
olen laihtunut ja saanut olla terve. Pahinta oli kai että on ollut yksi lomautus
pahinta ajoittaiset rahaongelmat ja huoli omasta hedelmällisyydestä
lapsen syntymä nyt loppuvuodesta.
Pahinta enon vakava sairastuminen.
parasta siskon häät kesällä, pahinta mummon joutuminen sairaalaan (aivoinfarkti)
en nyt tähään hätään keksi, pahinta on ollut äitini todella vakava ja äkillinen sairastuminen.
Pahinta lapsen kuolema juuri ennen syntymäänsä, ehkä sitten raskaus oli paras asia.
koko tähän astisessa elämässä (enkä jaksa uskoa parempaan...hanskat tiskiin) ja jotain hyvää, jos oikein yrittää etsiä niin...en kyllä keksi mitään.
ja olen onnellisesti viimeisilläni raskaana.
Huonointa: Töissä oli vaikeaa ja olin pitkään sairaslomalla.
marraskuussa ja pahin tapahtuma se, että alkuraskaudessa oli suuri keskenmenovaara, josta selvisin!
ystäväni äkillinen kuolema.
Paras oli tytön syntymä.
menin naimisiin elämäni miehen kanssa.
pahinta: isoveljeni kuoli 5.12,ikää vasta 30v. :(
viimeisen erän maksettua
pahinta: 5 vuoden yrityksen jälkeen sain keskenmenon, tulin uudestaan raskaaksi ja tuloksena kohdunulkoinen raskaus, jossa oli oma henki lähteä.
Pahinta papan kuolema:(