Sain mun miehelta lahjaksi lastenvaunut...
Siina oli mun lahja. Ei muuta. Jouluaattoaamuna kysyi etta tarvitsenko muuta kuin tuon vaunusetin, joka tuli edellisena paivana. Noh, enpa viitsinyt sanoa etta joo kylla tarvitsen koska ei omaa aloitteellisuutta sen enempaa nakojaan ole.
Lapsille yritin esittaa onnellista ja sanoa etta voi kun kiva kun isi osti aidille nama ihanat vaunut vauvaa varten. Joo, mullehan ne on... taidan menna niihin kohta potkottamaan! :o(
Kommentit (42)
me mieheni kanssa sovimme ettei kummatkaan osta toisilleen mitään. Mieheni taaskin osti minulle 3 lahjaa ja minä en hänelle mitään. Pahoittelin ja sanoin asiasta, mutta ei häntä tämä haitannut.
Eihän lahja ole pääasia vaan yhdessä olo, ruoka ja toisten seurasta nauttiminen.
En ymmärrä miten joillekin voi olla lahja kaikkien tärkeintä!
Olisin miehelleni kiitollinen jos hän olisi ostanut vaikka pelkästään ne vaunut
varsinaisesti tarvitse mitään, mutta haluaisit yllätyslahjan, naamarasvaa tai parfyymia tai jotain henkilökohtaista. Annoit kai itse sellaisen lahjan?
tutuille, sukulaisille, miehelleni. Hyvissa ajoin. En ymmarra miksi tuollainen pitaisi jattaa aattoon odottamaan. Jos siis halua olisi ollut niin herra olisi voinut jotain hommata hyvissa ajoin jo minulle. Tiesi toiveeni: hajuvesi, lahjakortti kenkakauppaan ja slow cooker. Tai edes yksi noista olisi ja olisin ollut todella onnellinen!
Nuo vaunut nyt ovat yhta paljon hanelle kuin minullekin. Miksi minun pitaisi olla niista kiitollinen?
ap
Kuulostat ikävä kyllä ihan teinikakaralta, joka ei ole saanut tahtoaan läpi...
Ei meilläkään ole tapana lahjoa toisiamme jouluna, vaan muistamme toisiamme arjessa koko ajan joko ihan elein tai pienin lahjoin.
hän kysyi sinulta tarviitko mitään ja sanoit ettet tarvitse joten ehkä jokainen ihminen olettaa ettei silloin osteta mitään jos näin toinen sanoo!
Kiitollinen olisin itsekin jos mies ostaisi jotain vauvalle ja siksi hän antoi ne sinulle kun vauva on sinun sisässäsi ja sinä pikkuista kasvatat.
Itselle päivän selvä asia jos mies ostaisi minulle vaunut, vauvan vaatteita tai muuta niin olisin kiitollinen, liikuttunut ja innoissani kyllä.
En ymmärrä mikä ap:ta vaivaa. Mene toki nyt miehesi luo ja torju lahja jos noin v*tuttaa
Teillä on jo yksi lapsi, joten oletan, että jotkut vaunut löytyy.
Meillä kaksi lasta ja viidet rattaat/vaunut on yhteensä ollet (yhdistelmät ekalle, ovat nyt isovanhemmilla, parvekevaunut, annoin pois tarpeettomina, matkarattaat ekalle, yhdistelmät tokalle ja matkarattaat tokalle). Ekat ostettiin vauvalle ja loput on sitten olleet mulle. Mies olis ollut tyytyväinen ja selvinnyt kaikesta niillä ekoilla yhdistelmillä. Olisko tää sun miehen ajatuskaava?
tein ruokaostoksetkin jo maanantaina ja sen jalkeen ei menty enaa kauppoihin ollenkaan niin sitten mies kysyy aattona tuosta lahja-asiasta...
ap
lahjakortin mieliliikkeeseensa ja herkkuja seka "lapset ostivat" mun avustuksella isallensa omat lahjat.
Meilla on jo kaksi lasta mutta koska kuopuskin on jo 6v olemme antaneet kaiken vauvakaman pois jo aikoja sitten.
ap
jos olisit avannut tärkeän suusi ja sanonut, että jotain pientä kivaa olisi omana itsenä ja naisena kiva saada, olisit todennäköisesti saanut mieheesi liikettä.
tutuille, sukulaisille, miehelleni. Hyvissa ajoin. En ymmarra miksi tuollainen pitaisi jattaa aattoon odottamaan. Jos siis halua olisi ollut niin herra olisi voinut jotain hommata hyvissa ajoin jo minulle. Tiesi toiveeni: hajuvesi, lahjakortti kenkakauppaan ja slow cooker. Tai edes yksi noista olisi ja olisin ollut todella onnellinen! Nuo vaunut nyt ovat yhta paljon hanelle kuin minullekin. Miksi minun pitaisi olla niista kiitollinen? ap
sulla on lapsia ja mies, olet terve(?),on joulu, teillä ei ole ollut tulipaloa...
No minä en sit ostanut ja mies oli ostanut koruja. Pikkuisen jäi itselle tyhmä olo
tutuille, sukulaisille, miehelleni. Hyvissa ajoin. En ymmarra miksi tuollainen pitaisi jattaa aattoon odottamaan. Jos siis halua olisi ollut niin herra olisi voinut jotain hommata hyvissa ajoin jo minulle. Tiesi toiveeni: hajuvesi, lahjakortti kenkakauppaan ja slow cooker. Tai edes yksi noista olisi ja olisin ollut todella onnellinen! Nuo vaunut nyt ovat yhta paljon hanelle kuin minullekin. Miksi minun pitaisi olla niista kiitollinen? ap
sulla on lapsia ja mies, olet terve(?),on joulu, teillä ei ole ollut tulipaloa...
Alkaa vain koskaan toivoko mitaan lahjoja koska sse on itsekasta ja aivan epasovinnaista. Olemme vain kaikki onnellisia siita etta olemme olemassa emmeka koskaan toivo mitaan. Sehan olisi ihan sairasta. Eiko??!! Hyvaa Joulua teille kaikille! Toivovasti olette tyytyvaisia etta ette saaneet yhtaan lahjaa jouluna!
ap
Ei miehen kuulu olla aivoton idiootti, miehen kuuluu haluta ilahduttaa vaimoaan. Ei kai kukaan _tarvitse_ sitä hajuvettä tms. mutta jokainen nainen oikeasti tarvitsee sitä, että mies _haluaisi_ ilahduttaa rakastaan, ilman että siihen tarvitsee kehottaa.
että puolisot ostavat toisilleen jotain henkilökohtaista jouluna. Ei voi olla kenellekään ylitsepääsemätöntä, ja toista ihmistä ei ikinä tule huomioitua liikaa. Pientä poikkeamaa arkisista huomionosoituksista :)
Vaunut ovat vauvalle, eivät sinulle, ap. Pitäisikö tulevan isänkin olla iloinen, jos saisi vaimoltaan lahjaksi lastenvaunut?
Itse haluan, että mies muistaa edes jotenkin. Tänä jouluna sain edullisen pyjaman, jonka minun täytyy vielä vaihtaa sopivampaan kokoon ja olen iloinen lahjasta. Iloinen siksi, koska tarvitsen pyjaman ja mies muissti sen. Mies sai minulta myös yksinkertaisen ja edullisen lahjan, mutta sellaisen, josta on hänelle iloa. Tärkeintä on, että muistetaan.
Tällä palstalla tosin minut on jo kerran haukuttu lapselliseksi materialistiksi, joka kyykyttää miestään. Haukut sain, koska olin pahoittanut mieleni siitä, että mies unohti 30-vuotispäiväni. Ja sitä ennen oli unohtanut useamman äitienpäivän ja syntymäpäivän.
Ei minulle lahja ole se juttu, vaan muistaminen. Käsi sydämellä sanon, että vaikka ukko antaisi suklaalevyn ja toivottaisi hyvää joulua, olisin iloinen. Mutta jos ei edes sitä, niin kuinka paljon välittää?
Sympatiani siis ap:lle ja ikävä jos sinua vain parjataan täällä.
niin ehkä se ymmärrys tyytymätöntä sydäntä kohtaan kohtaa kaltaisensa.
Niin hän ehkä huomaisi, että useampi viesti kirjoitettiin muutaman minuutin sisällä. Ja viestin kirjoitukseen meni hetki aikaa, koska minut keskeytettiin pari kertaa. Näin ollen en ehtinyt nähdä ap:ta puolustavia viestejä ennen kuin omani olin ehtinyt lähettää. Selvennänkö vielä vai ymmärsitkö tästä?
t. nro 18.
Olisin itse yhtä loukkaantunut. Mies ei ole tainnut yhtenäkään jouluna ostaa minulle lahjaa ajatuksella. Yhtenä jouluna sain pyjaman juuri, kun olin sanonut, että ihan mitä tahansa muuta paitsi pyjama...
Tänä jouluna sain fleesepeiton...
Minulla olisi ollut hyvin pieni toive, josta olen maininnut silloin tällöin puolen vuoden ajan, mutta ei mies muistanut.
tai lahjoita katulapsille, alkoholisteille, ota nimikkomummi vanhainkodista (jos omaa ei ole) ja pistä peitto kiertoon. Tooosi kauhea lahja...
Miehesi vielä kysyi tarvitsetko muuta.