Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaksi lasta perheessä, toisen lapsen kummit"ökyrikkaita"

Vierailija
25.12.2009 |

ja nyt sen jouluna huomata saimme. Miten asiaa jatkoja varten muokata, repiäkö lahjakortit lahjoista vai ? Ei auta keskustelu kummien kanssa..olen sitäkin kokeillut.

9v lapsemme sai pujottelusuksipaketin, autoradan ja lahjakortin Br lelukauppaan arvo 300€, toinen 7v lapsi sai afrikan tähti pelin,pulkan ja ihan normaalia muuta tavaraa sukulaisilta ja meiltä. Neuvoja jo ensi jouluun+syntymäpäiville, kummit rikastuivat jättiperinnön avulla 8kk sitten.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että rahalla ostettaisiin jotain mitä molemmat voivat käyttää. Ei siis että sillä ostetaan kummallekin omat jutut, vaan yksi arvokkaampi josta molemmat nauttivat vaikka se olisikin virallisesti toisen. Esim. pelikonsoli, joka voisi nimellisesti olla jommankumman mutta jolla silti pelattaisiin oikeudenmukaisesti vuorotellen tai yhdessä.

Meillä kummankaan lapsen kummit eivät ole rikkaita, mutta olen jo ehtinyt miettiä että mitenköhän selitän lapsille sen (sitten kun ovat riittävän vanhoja tajutakseen) että toisen kummit ovat paljon kiinnostuneempia kummiudestaan, kun taas toisen eívät edes vaivaudu esim. synttärijuhliin kun aina, joka vuosi, on jotain tärkeämpää tekemistä...

Vierailija
22/22 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mä ostan kummipojalleni ja hänen veljelleen (ikäeroa 2 vuotta) jouluksi aina yhteisen lahjan, koska olen käsittänyt, että toi nuorempaa veljeä ei juuri kummit muista. Joulu on kuitenkin vähän eri asia kuin synttärit, silloin toivois että molemmilla lapsilla on hyvä mieli.Pienenä kun pojat ei edes tienneet keneltä lahjat tuli, kun uskoivat joulupukkiin. Kaksi vuotta on niin pieni ikäero, että yhteinen lahja löytyy helposti. Mitäs, jos ehdottaisit kummeille, että ostavat yhteiset joululahjat? Jos rahaa on, niin sittenhän lahjan ostaminen on entistä helpompaa, siitä vain playstationia ostamaan, pelejä ym

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme