Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi on arvokkaampi?

Vierailija
25.12.2009 |

Vaimonäiti vai miehenäiti.

Minusta tuntuu, että tänä(kin) jouluna miehenäiti.

Hänet haettiin meille jo aatonaattona ja äsken vietiin kotiinsa.

Mun äiti on tulossa kohta joulukahville ja viipyy pari-kolme tuntia, lähtee sitten kotiinsa.

Kuulostaako reilulta?

Joka vuosi on ollut näin, että miehenäiti viettää jouluna useamman tunnin meidän kanssa, kuin minun äitini.

Miehenäiti asuu 45km päässä ja on 3v nuorempi kuin äitini. Äitini asuu 25km päässä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ilmeisesti teillä toisinpäin, vaikka muuta haluaisit? Ja jos sitä nyt mitataan ajalla, jonka viettää aikuisen lapsensa kanssa.

Nähdään miehen vanhempia useammin ja voin sanoa, että minulla on loistoanoppi, mutta silti oma äitini on minulle arvokkaampi. Häneltä kysyn neuvoja, ja hän tietää, mistä puhun, kun itken puhelimessa, että tulen hulluksi näiden mukoiloiden kanssa, enkä osaa olla äiti. Hän osaa sanoa oikeaan aikaan oikeat jutut. Tultuani itse äidiksi, olen entistä paremmin huomannut, miten ihana ja hyvä äiti minulla on ollut ja on yhä.

Miksi muuten haette miehen äidin aatonaattona, ja nyt vasta veitte pois? Miksi äitisi ei viivy kauemmin? Miksi mittaat arvon ajassa, jonka olette yhdessä jouluna?

Vierailija
2/4 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ostaa isälleen käsittämttömän kalliita lahjoja ja jos isä sanoo "hep!", niin koko suvun on hypättävä ilmaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitinsä, koska kävimme melkein vieressä hautausmaalla, 15km eroa.

Anopin piti lähteä joulupäivänä junalla kotiinsa, koska aattoiltana ei junat enää kulje. Jostain syystä mies oli kuitenkin luvannut kuskata.

Äitini käy vain kylässä, viipyy muutaman tunnin, haluaa omaan kotiinsa sitten.

Joulu aiheuttaa näitä tunteita ja yhdessäolon pakkoa. Muu aika vuodesta nähdään miten nähdään, eikä kenellekään tule pahamieli.

Vierailija
4/4 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajaako mies hänet pois vai mitä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi