Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yli 40-vuotiaat, saatteko langan helposti neulansilmään?

Vierailija
25.12.2009 |

Itse joudun monta kertaa yrittämään, kunnes lopulta menee.

Samoin olen huomannut, ettei kulmakarvojen nyppiminen ole enää helppoa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime vuosina. Kaukonäkö hyvä.

Vierailija
2/7 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pientä likinäköisyyttä ja isälläni (jolla oli sama vaiva) ikä muutti tilanteen niin, ettei enää tarvinnutkaan laseja...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että muutama päivä ennen 40-vuotisjuhliani oli pakko hommata "tiimari-lasit" just langan saamiseksi neulansilmään! Ennen ei ollut mitään ongelmia.

Vierailija
4/7 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tosin ikää jo lähes 50, mutta tuossa neljänkympin hujakoilla alkoi olla ongelmia näön kanssa. Just tuo langan pujottaminen ja kulmakarvojen nyppiminen ei onnistunut ilman laseja. Nykyään tarvin lisäksi suurennuslasia, kun nypin kulmat. Tiimari-lasit hankin juuri 40-vuotiaana ja niillä pärjäsin viime kesään asti. Silloin sain lukulasit ihan omilla vahvuuksilla (n. +3) ja lisäksi monitehot, joissa on myös kauas katsottaessa plussaa. Kyllä maailma kirkastui.

Vierailija
5/7 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hyvässä valossa ihan helposti. Mutta olen silti huomannut pientä lähinäön huonontumista kuitenkin.

Vaikea tottua siihen, että ilman laseja (olen likinäköinen) näen esim naamani virheet yms tarkemmin kuin lasien kanssa.

Pitäisikin kokeilla saanko langan neulansilmään helpommin ilman laseja.

Vierailija
6/7 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka mulla on moniteholasit olleet jo pari vuotta.

Vierailija
7/7 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa, ompelukoneestakin otettava neula irti, tiimarin lasit omille silmille ja sitten muutaman kerran jälkeen saattaa neulan silmään osua lanka. Näin.

Parsinneulaan kyllä menee ilman lasejakin - hih.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi