Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

neuvoja!!!

Vierailija
25.12.2009 |

naapurin muidun kanssa 4v.parhaat kaverit,kaikki kerrottu.Mun lapsuuden kaverit kaksi muijaa tulivat väliimme en tiedä mitä sanoneet,erosin miehestäni -08 ja tulin takaisin -09 heinäkuussa,muuta naapurin muija ei moikkaa,ei anna lastemme leikkiä enää,molemmat hänen lapsen sa pelkäävät minua.Naapurimuijalta lypsätty tietoa minusta ja tehty 4krtaa sossuun ilmoitus,se asia oli heti hoidettu kun ei ole mitään aihetta.Tiedän ketkä takana...mutta tekisi mieli laittaa naapurin oveen kahvaan roikkumaan iso kaunis rusetti,jossa "timantteja"tekisi mieli selvittää asiamme...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuosta ymmärrä nyt hälkäsen pöläystä...

Vierailija
2/5 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset laittaisi ovenkahvaan sitä isoa kaunista rusettia ja sen alle korttia, jossa kertoisit olevasi pahoillasi ystävän menettämisestä ja haluavasi selvittää mahdollisen väärinkäsityksen, esitä vaikka kutsua kahville lähipäivinä. Ellei naapuri tartu siihen, olet ainakin yrittänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset laittaisi ovenkahvaan sitä isoa kaunista rusettia ja sen alle korttia, jossa kertoisit olevasi pahoillasi ystävän menettämisestä ja haluavasi selvittää mahdollisen väärinkäsityksen, esitä vaikka kutsua kahville lähipäivinä. Ellei naapuri tartu siihen, olet ainakin yrittänyt.

niin,asia painaa mieltäni mitä tässä on tapahtunut ja haluaisin myös selvittää mutta,pelkään reaktiota...

Vierailija
4/5 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja luulet olevasi vainottu. Teksti oli ihan kun vainoharhaisuushäiriöstä kärsivän äitini.

Naapurimuijalta lypsätty tietoa minusta ja tehty 4krtaa sossuun ilmoitus,se asia oli heti hoidettu kun ei ole mitään aihetta.Tiedän ketkä takana...

Vierailija
5/5 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

naapurin muidun kanssa 4v.parhaat kaverit,kaikki kerrottu.Mun lapsuuden kaverit kaksi muijaa tulivat väliimme en tiedä mitä sanoneet,erosin miehestäni -08 ja tulin takaisin -09 heinäkuussa,muuta naapurin muija ei moikkaa,ei anna lastemme leikkiä enää,molemmat hänen lapsen sa pelkäävät minua.Naapurimuijalta lypsätty tietoa minusta ja tehty 4krtaa sossuun ilmoitus,se asia oli heti hoidettu kun ei ole mitään aihetta.Tiedän ketkä takana...mutta tekisi mieli laittaa naapurin oveen kahvaan roikkumaan iso kaunis rusetti,jossa "timantteja"tekisi mieli selvittää asiamme...

Että näin itseään ilmaisevalla ihmisellä on lapsia... Oikeasti, oletko lääkityksellä?