Kolmen lapsen äiti baarissa juhlii...
Olin baarissa lauantaina ja siis lähdin vain ja ainoastaan juomaan ja tanssimaan. Lähdin siis yksin, koska kukaan äiti kaveri ei lähtenyt mukaan. Siinä sitten kolme kaveria jotenkin siihen jäi.
Aluksi juttelin yhden kanssa joka oli jotenkin haku päällä, mutta en sitä niinkään noteerannut. Yksi toinen kaveri oli aika jees. Siis niin jees että bailattiin sitten loppuilta yhdessä. Tanssittiin ja ihan vaan juotiin. Lähinnä itse jo siinä vaiheessa toppuuttelin kun oli jo aika kovat pohjat!
Mies halusi minua. Ja niin minä - (voi vitsit kun minäkin halusin!!) - vain sitten olin siinä lähellä mutta ei suudeltu, tanssittiin vaan aika lähekkäin. Valomerkin jälkeen hän pyysi päästä saatille ja sanoin ettei käy. Halattiin ja hyvästeltiin. En kertonut missään vaiheessa olevani perheellinen nainen.
Mulla ollut koko loppuajan ihme olo. Oma mies on ja ollaan oltu yhdessä 14 v. Ja siis 3 lastakin on. Perhe-elämä tökkii minulla nyt - ja pahasti! En tiedä mikä tuo ihastus oli, mutta en varmaan ikinä miestä edes nää. Ihana hän oli, jotenkin niin mies. aaaaaaargh!
onko kukaan kokenut samanlaista??