Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sunnuntaina lapsillani on sit 2 kummia vähemmän.

Vierailija
23.12.2009 |

Jos ei lahjoja siihen mennessä kuulu. Ei tartte odottaa kutsua lapsen synttäreille eikä rippijuhliinkaan 15 vuoden päästä.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
23.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meidän lapset saa ollenkaan kaikilta kummeilta lahjoja näin jouluna. Se on ihan ok. Kyllä kummius mitataan muilla tavoin.

Vierailija
2/28 |
23.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lahjojen hankintaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
23.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina, teit mitä tahansa...Mutta ota toki "henkinen" ero lapsesi kummeista, jos heistä ei ole lahjamagneeteiksi. Saat hyvän mielen ennen kaikkea itsellesi, mitä ilmeisemmin.

Vierailija
4/28 |
23.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten jäänyt kakarat kastamatta.

Vierailija
5/28 |
23.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytä tehtäviään. Sit pitää olla tilalle uusia kyllä, että lapsella on aina se 2 kirkkoon kuuluvaa kummia.

Vierailija
6/28 |
23.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin joutavat vaihtoon mokomat. Uusia en tartte lapselleni, ottakoot lapset ja minutkin pois kirkon kirjoista niin säästyy 100€/vuosi lasten lahjoihin.

Vierailija
7/28 |
23.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kummeus mitenkään liity joululahjojen hankintaan,,.. hei haloo! syntymäpäivät onki sit eriasia..

Vierailija
8/28 |
23.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pakko jotta saan heidät kastettua.

Meillä kummit on vain nimellisesti. En odota heiltä yhtään mitään. Me vanhemmat ostamme lapsille kaiken, mitä he tarvitsevat.

Vierailija
9/28 |
23.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saihan Jeesuskin kuulemma joululahjoja ekana jouluna.

Vierailija
10/28 |
23.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä on ongelmat.. voi jestas..

hyvää joulua vaan. kyllähän nyt lapsille kuuluu lahjoja kaikilta.. saihan jeesuskin.. Hienoa!

ostappa itte vähä enemmän ni ei tarvi ruikuttaa! kovin aikuismaiselta kuulostaa...

Vierailija
11/28 |
23.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama vuosi sitten muuttui niin että voi poistaa kummin.

Vierailija
12/28 |
23.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
13/28 |
23.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen sitä mieltä et ku ees viitsisivät sillon tällöin kuulumisia kysellä olisi ok, mutta ei aina sitäkään. mutta silti sinnikkäästi viemme jouluterveiset myös niille kummeille jotka ei edes kortilla tai tekstarilla muista kerran vuodessa, oli se sitten joulu tai syntymäpäivä...kummilapsikin voi muistaa kummejaan ei pelkästään kummi lasta!

Vierailija
14/28 |
23.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistaa, mutta eipä tartte siihen edes häntä opettaa. Yksi laatukummi on joka hoitaa velvollisuutensa ja se riittää.

Vierailija
15/28 |
23.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin joutavat vaihtoon mokomat. Uusia en tartte lapselleni, ottakoot lapset ja minutkin pois kirkon kirjoista niin säästyy 100€/vuosi lasten lahjoihin.

jos sillä noin 1%:n kirkollisverolla maksat noin vähän vuodessa "jäsenyydestä".

Vierailija
16/28 |
23.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun kummilasten vanhemmat? He ilmoittavat aina hyvissä ajoin ennen joulua että tulevat päiväkahville meille ennen joulua. Käytännössä tulevat siis kylään ja noutavat pakettinsa samalla. Jos olet noin lahjojen perään, sun varmaan kannattais tehdä noin. Harva kummi ilkeää jättää lahjat ostamatta, jos kummilapsi tulee varta vasten visiitille juuri ennen joulua.

Tarkennettakoon vielä, että mä todella pidän näistä perheistä ja kummilapsistani ja on ihanaa, kun tulevat kylään ja saan samalla annettua pakettini heille ilman että mun tarttee niitä erikseen lähetellä minnekään. Tänä vuonna ostinkin reilun kokoiset paketit ja kun mulla ei ole edes autoa niin on helpompikin (mun kannalta), että tulevat ne itse meiltä noutamaan.

Vierailija
17/28 |
23.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun omat tulot on niin perseestä että pitää erota taas kirkosta niin säästää lapsille joulurahat.

Vierailija
18/28 |
23.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvissä ajoin lähettänyt joulukortin, jossa on lapseni tonttulakit päässään.

Vierailija
19/28 |
23.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkähän ikäinen lapsi sulla on? Jos ihan pieni niin ei hän itse osaa kummeja kaivata tai surra kun ei lahjoja heiltä tullut. Toki jos kyseessä isompi lapsi, asia voi tuntua kipeälle. Varsinkin jos on sisaruksia, joiden kummit "hoitavat velvollisuutensa" paremmin.

Vierailija
20/28 |
23.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sattunut muistamattomat kummit, jotka ovat kohta entisiä kummeja ja me entisiä kirkon jäseniä. Vastahan tuota tuli 3kk kirkon uusjäsenyyttä täyteen. Eroampa taas 3. kerran.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme