Perhetyöntekijä tulee tammikuussa 2xvk herättämään minut viemään lapsen virikehoitoon.
Enkä taatusti laita herätyskelloa yhtenäkään aamuna. Me herätään sit kun se perhetyöntekijä soittaa ovikelloa tai sit se soittaa mun kännykkään jos ei herätä kellon soittoon.
Kommentit (36)
vaan ihan välttämättömäksi hoidoksi lastensuojelun nimissä
Onko lapsillasi jo hoitopaikka, mutta et ole vienyt heitä, koska nukutte liian pitkään? Vai saako lapsesi tammikuussa hoitopaikan ja lastensuojelu epäilee ettet vie kuitenkaan lapsia hoitoon ja tarvitaan perhetyöntekijä avuksi viemään lapsia?
Eikö perhetyöntekijä muka käy minkään muun asian vuoksi esim. juttelemassa kanssasi?
ole ympärivuorokautista hoitoa kun en jaksa tunnin välein yllä herätä enää montaa yötä.
ja lapsella on ollut hoitopaikka jo ennen äitiyslomaani kun kävin töissä.
Kun vauva syntyi en sitten jaksanutkaan herätä pätkäyön jälkeen viemään isompaa päiväkotiin kun ei ollut ihan pakko.
Mut nyt sit on ihan pakko kun naapuri valitti isännöitsijälle kun karjuin isommalle lapselle aina päivisin kun väsytti ja ärsytti.
Ja päiväkodista vihjailivat että lapsen paikan vois antaa jollekin muulle jos me ei sitä käytetä.
Vaan en aio kökkiä äitiyslomalla enää kovinkaan kauaa, niin en kyllä päiväkotipaikkaa irtisano.
me herätään aina kymmeneltä, enkä ole ajatellut että se olisi joku ongelma kenellekään.
pyysitkö neuvolasta perhetyöntekijää vai suosittelivatko?
sen perhetyöntekijän neuvolasta ihan varuiksi. Ei mua masenna pätkääkään sellaisina aamuina kun isä on hoitanut vauvan yöheräämiset ja minä saan nukkua klo 11 asti.
Sen jälkeen jaksan puuhastella vaikka ja mitä ja lähden välittömästi pois kotoa kun on lapsenvahti.
Ei vaan jaksa nousta aamulla jos ei ole ihan pakko. Töissä oli pakko käydä ja sinne jaksoin nousta, mutta nyt olen äitiysLOMALLA.
tasaantunut eikä enää vituta kaikki maailman ihmiset siwan kassasta omaan lapseen ja ukkoon.
Tänäänkin ollaan tehty lapsen kanssa jo vaikka ja mitä ja käyty kylillä. Ja jopa heräsin vapaaehtoisesti klo 8.
tulee aamulla klo.8 meidän perheessä 3,5v ja 10kk joka edelleen herää öisin jatkuvasti. Olen yh ja väsynyt myös aamuisin parin tunnin unista mutta aina herään ja herätän ainakin isomman. pedataan sängyt ja syödään aamupuuro jne. ennen kuin ptt tulee. mä ainakin otan avun iloisesti vastaan
olisin lyönyt turpaan jokaista joka ei tee niinkuin minä haluan ja just sillä samalla sekunnilla.
Ukkokin sai pari kertaa turpaansa ja siwan kassaakin olisin lyönyt jos ei olis ollut vartijoita siwassa.
Nyt on sit hormoonit vissiin tasaantunut eikä hullun lehmäntauti enää kovin pahana ole.
kuin viimeksi 10 vuotta sitten ap.
Onko ap se sama, jolla on ongelmia vähän kaiken kanssa? Miehen teini-ikäinen lapsi yms? Ainakin kirjoitustyyli on ihan sama. Miten jaksat aina jauhaa näitä samoja täällä?
Otin mallia siltä lapamatoteiniltä eli poikapuoleltani, jonka mummo herättää ensin puhelimella klo 7 ja hakee kotoa ja vie suojatyöpaikkaan klo 8:ksi.
Mummo vois kyllä samalla hakea meidän lapsen päiväkotiin, kun me asutaan samalla suunnalla missä sen lapamatoteinin suojatyöpaikka on.
Niin sit se perhetyöntekijä vois hoitaa vauvaa aamut ja minä jatkan nukkumista.
vetää ittes sängystä ennen klo 8 ja keittää puurot sun muut.
Et tiedä todellisesta väsymyksestä mitään jos riittää virtaa pitää kulissit kunnossa.
lapsen sinne virikehoitoon. Käännän itse kylkeä sen jälkeen kun olen avannut sille eukolle oven ja sanon että missä on isomman lapsen vaatteet, yms.
Oikeastaan voisin antaa sille vaikka meidän avaimen, niin ei mun tarttis edes aamuisin herätä ollenkaan.