reagoiko raskaustesti ovikseen!!? helps
mulla on kp13/28 ja oviksen merkkejä, testasin vahingossa raskaustestillä (kasapäin molempia liuskoja). R-testillä siis tuli selvä toinen viiva, mutta aika vaalea.
Tiedän, että ovistesti voi näyttää raskauden. Mutta kellään käynyt toisinpäin?
Kommentit (13)
ja sitähän ne raskaustestit mittaa. Käsittääkseni istukkahormonia ei voi olla virtsassa muuten kuin ollessasi raskaana, ellet ole sairas.
mutta jos olisinkin raskaana, tulisiko ovisoireita (nipukka pehmeä, limat, lämpödippi...)
hmm..outoa
mutta jos olisinkin raskaana, tulisiko ovisoireita (nipukka pehmeä, limat, lämpödippi...)
hmm..outoa
sanoisi lääkäri. Raskaustestit ovat hyvin luotettavia varsinkin positiiviset... tee uusi parin päivän päästä jos arveluttaa. Mutta sanoisinpa 98% varmuudella, että tiineenä olet.
En usko tuohon kuitenkaan, mun lämmötkin on paljon normaalia alempana ja raskauden jatkumiselle pitäs olla ainakin asteen ylempänä (eli keltarauhasen tarvis ylläpitää hommaa). Niin ja lämpöjä oon mitannut nelisen vuotta raskaustoiveissa.
Toivon toki, että raskaana olisin. Mutta liian monta pettymystä takana!
testailen varoiksi ylihuomenna uudelleen..
ap
koriongonadotropiinia, jota ISTUKKA erittää. Eli jos et vain kuvittele sitä viivaa raskaustestiin, niin raskaana olet. Kuinka tyhmiä ihmisiä täällä oikein pyörii... *ihmettelee*
"raskaustestit saattavat joskus ristireagoida korkeaan lh-pitoisuuteen näyttämällä haamua."
ei tosiaankaan johdu ovulaatiosta. (tarkistettu apteekista). Niitä vääriä positiivisiahan olisi pilvin pimein jos ovulaatio vaikuttaisi!! Eikä niitä tosiaankaan tule... roskishaamut on sitten asia erikseen, jos katsoit testiä liian myöhään niin silloin ei ole luotettava.
Mutta selvä viiva testiajan sisällä= 98% varmuudella raskaus.
Että jos on raskaana, voiko tulla selvät ovulaatio-oireet? Niin ja jos siis testi nyt näyttää oikein, ihmettelen ku kp7 kävin gynellä ja silloin munasarjassa oli vasta 10mm kokoisia folleja kasvamassa. Lekuri meinasi oviksen tapahtuvan joulun tienoilla!? Ellei sitten häneltä jäänyt huomaamatta jo irronnut johtofolli. Silloin tärpin olisi pitänyt tapahtua juuri kp7, mikä tuntuu epätodennäköiseltä 28pvän pituisessa säännöllisessä kierrossa!?
:(
Ja eihän kiinnittyminenkään olisi tapahtunut vielä?
Edellisestä kierrosta en voi raskaana olla!
ap...pähkäilee
reagoida...
onnea siis ;)