G: mitä miehenne toi synnärille
kun tuli ekan kerran synnytyksen jälkeen? Itse sain suklaalevyn ja vauva sai nallen..
Kommentit (40)
ole tuonut kummastakaan lapsesta mitään, en kyllä ole odottanutkaan. Kotiin on mies ostanut kukkia. En itse osaa oikein ajatella, että pitäisi tuoda jotain lahjoja, tuleehan samalla tavalla miehestä isä syntymässä, kuin minusta äiti.
En kyllä mitään odottanutkaan, sillä en tiennyt lahjojen kuuluvan kuvioon. Enkä kyllä kaivannut mitään enkä näin jälkikäteenkään harmittele asiaa. Ei niissä höyryissä mitään tarvinnut sen vauvan lisäksi...
oli synnytyksessä mukana ja jäi sitten sairaalaan meidän kanssa perhehuoneeseen. Kävi hakemassa kaupasta, mitä toivoin ja muutenkin passasi mua sairaalassa, kun olin vähän heikkona synnytyksen jäljiltä.
Vaikka pyysin kaupasta hakemaan jotain, en kuulemma tarvinnut, saihan sairaalasta euuan jne..
toivat Maailman paras äiti-kirjan.
olisko tuonut kukkia mulle?
Mut helistimen muistan, vihreä, on nyt kuopuksen käytössä.
itse olen kuvitellut, että kukkia miehen pitää tuoda. Mieheni olisi tuonut, mutta sairaalan kukkakauppa oli kiinni..eikä sit enää seuraavana pvänä tuonu, vauvalle kävi ostamassa ihanan syksyhaalarin :)
Toiselle lapselle ei tuonut mitään, minulle taas kukkia ja suklaata
No kaksi isompaa lastamme katsomaan uutta pikkuveljeä.
itse olen kuvitellut, että kukkia miehen pitää tuoda. Mieheni olisi tuonut, mutta sairaalan kukkakauppa oli kiinni..eikä sit enää seuraavana pvänä tuonu, vauvalle kävi ostamassa ihanan syksyhaalarin :)
että ois unohtanu, että vaimonsa on mielettömän herkkä hajuille.
Musta sairaalaan ei pitäisi saada tuoda kukkia, ainakaan sellaisiin huoneisiin, jossa on useampi mamma ja vauva kerrallaan (perhehuoneissahan niitä ei tarvi kenenkään muun haistella).
Ja miten niin kukkia pitää tuoda? Mikä sääntö se sellainen oikein on?
synnytyksessä, mutta seuraavana päivänä poistui välillä käymään kotona lemmikkejä ruokkimassa. Palatessaan sairaalaan sain lahjaksi Kalevala Korun kaulakorun.
Minä kans ihmettelen tuota "kukkia pitää tuoda". Itse olin neljän hengen huoneessa, ja joku napuri sai kukkia, joiden hajusta mulle tuli tosi huono olo. Ei siis ollut edes mitään voimakkaan hajuisia, mut olin vissiin nukutusaineiden ym. lääkkeiden jäljiltä niin herkkänä, etten kestänyt yhtään hajuja. Ja nykyään on niin paljon allergisia, että kukat pitäis ihan oikeesti kieltää sairaalassa.
Ja sitten vastaus itse kysymykseen: sain ainakin cd:n, suklaata, kortin, kakun ja aika paljon muutakin. Olin melkein viikon sairaalassa, ja synttäritkin osui sille ajalle.
ole tuonut kummastakaan lapsesta mitään, en kyllä ole odottanutkaan. Kotiin on mies ostanut kukkia. En itse osaa oikein ajatella, että pitäisi tuoda jotain lahjoja, tuleehan samalla tavalla miehestä isä syntymässä, kuin minusta äiti.
Sairaalaan mies toi pari lehteä, hedelmiä ja pikkupussin nameja. Kovasti huomioi :)
mutta välillä kävi kaupassa, toi mulle karkkia ja Hesen tortillan ja EUROJA näytille:-) Lapsi syntyi siis 31.12.01 joten valuutta oli vaihtunut välillä. Kukan oli ostanut sitten kotiin.
minulle mieheni toi jättikokoisen ilmapallon, kukkia ja suklaata.
Leikkauksen jälkeen jäi päiväksi mun kanssa sairaalaan. Seuraavana päivänä päästiin perhehuoneeseen ja toi isnne juttuja mitä käskin kaupasta hakea. Mun mies on vähän huono huomioimaan lahjoin, se pelkää ostavansa aina jotain väärää. Huomioi sitten muuten :)
samassa (6 hengen) huoneessa olleen naisen mies toi PIZZAN...
höyryävän hyväntuoksuisen perhepizzan, jonka sitten mussuttivat siinä muiden seuratessa vierestä.
ja myöhemmin sain kultaisen rannerenkaan.
Anoppi on hänet hyvin kasvaatanut:)