Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maria Veitola -> onko oikeasti tahtomattaan niin laiha?

Vierailija
22.12.2009 |

Vai haluaako olla tuollainebn? Aikaismemin luulin, ettei hän vaan liho (kun aina asiaa nostaa esiin) mutta nyt taas viime lähetyksessä kun hän mainitsi siitä, tajusin että kenties haluaakin olla juuri noin laiha ja nauttii huomiosta.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

taatusti ajoittain ei syö "mitään".

Ahdistunut ihminen.

Vierailija
2/8 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan olla että hänellä on joku imeytymishäiriö. Jotkut myös tottuvat vähäiseen ruokaan tai ovat sellaisia sähkökaneja, että kuluttavat kaiken mitä suuhunsa pistävät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika moni ihailtu nainen on syömishäiriöinen.

Vierailija
4/8 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kovin samanlaista juttua heitin laihuudestani. Eli, uskon että syömishäiriö taustalla.

Vierailija
5/8 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

äsken googlella ja iltasanomissa on puhunut avoimesti sairastaneensa anoreksiaa. ehkä on uusiutunut kovissa paineissa menestyksen myötä. ikävä jos näin on :(

Vierailija
6/8 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkee että on syomishäiriöinen :( Ja varma merkki on myös se, että puhuu niin paljon laihuudestaan. Toinen on tämä suomalainen naiskirjailija, joka joka lehti- ym. jutussa aina vaahtoaa kuinka voi syödä mitä vaan eikä liho --> nuorempana oli "tukevampi" (=ei tosin mikään läski) joten vaöehtelee, ja nuorempana siis on n. 20+-v.

Itse olen tuntenut pari syömishäiriöistä, ja sama juttu: koko ajan pitää puhua korostuneesti "miten mä vaan oon näin laiha luonnostaan vaikka syön MITÄ...!" kun taas ne jotka OIKEASTI ovat hoikkia luonostaan, eivät puhu koskaan asiasta.

Jokainen joka mitään syömishäiriöistä tietää,näkee kenellä sellainen on. Vähän sama juttu kun "se on varas joka eniten kiistää syyttömyytensä" --> jos asia vaan on niinkun on (on laiha luonnostaan) asia ei ole mikään juttu. Mutta se joka tietää, että "oikeesti mä en kyllä ole näin laiha jos söisin hyvin" taas koko ajan vakuuttelee (muka huomaamattomasti) että mä ihan niinku oikeesti oon näin laiha.

+Em. ihmiset eivät näytä terveiltä, on eri asia olla hoikka ja terve kun itsensä näännyttänyt.

Vierailija
7/8 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olleensa nuorempana anorektikko ja että edelleen syömiseen pitää kiinnittää huomiota.

Itsekin tosin olen helposti ihan yhtä laiha syömällä VHH-ravintoa..

Vierailija
8/8 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri noin epäilinkin. Mutta kun en asiaa tunne, olin ajatellut, että hän ei todellakaan liho (väittää itse niin) Kun ohjelmia on tullut katsottua useita, olen alkanut miettiä ettei ehkä puhukaan totta vaan hakee huomiota juuri tuolla asian toistamisella. Harmillista, huono roolimalli nuorille tytöille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän