Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aivan järjetön turvotus vatsassa! Raskaana viikko 5.

Vierailija
22.12.2009 |

Siis onko tämä normaalia, että saa jo nyt pelätä, että kuka huomaa mun olevan raskaana? Esikoista kuitenkin vasta odotan. Aamuisin mahasta ei kyllä huomaa juuri mitään, mutta kun ilta koittaa, näyttää sille että olisi vähintäänkin viikko 15 menossa. Oikein kunnon pallo! Laskeeko tuo alun turvotus vai onko tästä suunta vain ylöspäin? Ja koska se turvotus laskee JOS laskee?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta varmaan jään kiinni vaikkei tämän pidemmällä ole. Omia kokemuksia kovasta turvotuksesta kellään? Mistä johtuu?

ap

Vierailija
2/9 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

turvotusta, sitä on alkuraskaudessa tosi useilla! Ite olin ihan pallo, just varsinkin iltaisin. Se laskee jossain välissä, mulla vissiin joku rv 12-13. Auttaa vähän jos jättää pois vaalean vehnän ja purkat, tai siis mulla auttoi.

Onnea raskaudesta, pian saat ihanan vauvan. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa tämä tästä. Hieman vain pelotti se, että jos tämä maha on jo nyt näin pallo, niin millainen siitä oikein tuleekaan! No, nähtäväksi jää. :)

ap

Vierailija
4/9 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut mun maha alkoi tässä toisessa raskaudessa pömpöttää reippaasti jo rv6. Mies kehu saunassa, miten söpö raskausmassu onkaan kehittyny. 2pv toin kommentin jälkeen ultrassa todettiin kaksosraskaus :)

Vierailija
5/9 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä siitäkin yli päästäisiin. Haluan jokatapauksessa kaks lasta. :) Onneksi suvussa ei ole kaksosraskauksia eikä tämä raskaus alkanut hoidoilla. Vaikka mistä sitä koskaan tietää, miten tässä käy...

ap

Vierailija
6/9 |
23.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina alkanut maha näkyä tosi aikasin, mutta kolmannen kohdalla meni jo naurettavaksi, kun viikolta 6 oli pakko pitää tosi löysiä vaatteita, ettei nyt ihan kaikki huomaisi, eikä mitkään farkut meinanneet sopia jalkaan... Esikoisen kohdalla jo epäiltiin kaksosia kun maha pullahti esiin niin aikasin, mutta eipä siellä ole kertaakaan salamatkustajia ollut...

Tässä pikkumasuni rv6, kun odotin kuopusta... :p

http://s88.photobucket.com/albums/k179/Pisquit/omat%20kuvat/?action=vie…

EI laskenut ei. Suunta oli vain ylöspäin ja joka kerta mä olen joutunut siirtymään mammahousuihin viimeistään viikolla 14... (Vikalla kertaa tais olla viikkoja korkeintaan 12)

Vierailija
7/9 |
23.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se ei siitä enää laskenut.

Tuli keskenmeno vkolla 9 :(

Nyt toisessa raskaudessa maha ei turvonnut yhtään, alkoi näkymään vasta 2vkoa sitten, eli viikolla 17+1, mulla toi turvotus siis ei näköjään ollut "normaalia" vaikka mä luulin niin.

Onnea sulle! :)

Vierailija
8/9 |
23.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikot 5-10. Sitten alkoi laskea, onneksi. Enpä pystynyt salaamaan raskautta kuin viikolle 7, kun ihmiset alkoivat kyselemään. Ja mullakin noin, että aamulla ei mitään ja illalla kauhea pallo. Kyllä se siitä laskee! Onnea!

Vierailija
9/9 |
23.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvotus (alku)raskauden aikana on ihan yleistä, samoin keskenmenot etenkin ennen rv 12.

ja se ei siitä enää laskenut. Tuli keskenmeno vkolla 9 :( Nyt toisessa raskaudessa maha ei turvonnut yhtään, alkoi näkymään vasta 2vkoa sitten, eli viikolla 17+1, mulla toi turvotus siis ei näköjään ollut "normaalia" vaikka mä luulin niin. Onnea sulle! :)