Taidan olla tosi tumpelo, mut miten te saatte laatikot lämpimiksi jouluaattona?
Ei mulla mahdu uuniin kuin 2 laatikkoa kerrallaan, Ne ehtiikin sitten kylmentymään ennenkuin seuraavat lämpenee!
Kommentit (13)
tarkoitan siis kahdelle ritilälle? tai sitten lämmität ja laitat sen anisin lämmitetyn kunnolla pyyhkeiden/folion sisään, ettei ehdi jäähtyä.
miten sulla voi olla niin pieni uuni?
ja montakos sinne pitäis mahtua?
Mä laitan kiertoilman päälle ja parille ritilätasolle laatikot lämpiämään.
Mun uuneissa ei ole koskaan ollut kuin 1 ritilätaso.
ei niitä ole pakko laittaa RITILÖILLE, ne voi laittaa ihan uunipelleillekin. Niitä yleensä uunien mukana tulee 2-3 kpl.
On tosi kätevä, sinne mahtuu kaikki laatikot kerralla, ja lihapullat (lämmitän nekin samalla), ja samalla keittyy perunat. Kovin monessa nykyhuushollissa valitettavasti ei vain ole puuhellaa.
Tai jos on yksi ritilä ja muut peltejä, laittaisitko ritilän ylhäälle vai pohjalle?
kunnolla jos ovat kahdessa tasossa pelleillä.
hyvinhän niiden luulisi lämpiävän jos uunin lämmmittää ensin ja sitten lämpöiseen uuniin laatikot (vaikka lämmöt jo pois)???
En tosin ole joululaatikoilla yrittänyt, mutta muulla kyllä.
hyvinhän niiden luulisi lämpiävän jos uunin lämmmittää ensin ja sitten lämpöiseen uuniin laatikot (vaikka lämmöt jo pois)???
Voi luoja sentään, niitä ritilöitä voi ihan ostaa kaupasta jos kokee tarvitsevansa useamman.
voihan niiden paikkaa vaihtaa puolessa välissä. Ensin pitää toisia ylempänä ja sitten toisia... Näin meidän kiertoilmauunissakin joutuu tekemään esim. pitsoille, kun ei ole mikään kovin laadukas uuni kyseessä.
syötte jumalattomasti laatikoita.