Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kävinpäs siten taas anopin haukuttavana...

Vierailija
22.12.2009 |

On kuulemma tuo miehen serkun vaimo niin hyvä ihminen, kun ei vaatteilla koreile. On vaatimaton ja rikas?!?

Hah, Ei taida anoppi tietää mitä ne sen naisen ulkoilupuvut maksaa...Se vaan käyttää niitä koko ajan ja joka paikassa. Ei koskaan pidä muita vaatteita. Meikata ei osaa joten tuhlaa naamarasvoihin...Lapsia ei ole joten hän voi rauhassa tuhlata itseensä.

Rikas isäkin sillä on, joka ostelee tyttärelleen mm. joka vuosi aivan uuden auton.

Minä onneton tuhluri taas ostan itselleni tarjouksesta ulkoilupukuni, joita käytän ulkoillessa ja kyläily vaatteet onkin sitten erikseen. Ei nekään mitään kalliita ole,koska mullahan on kolme lasta joiden vaatteet maksaa paljon...

Mies meillä anopin mielestä maksaan ämä minun tuhlailut. Mies itse ei vaan ole viitsinyt kertoa äidilleen, että meillä on omat rahat ja MINÄ ostan lasten vaatteet pääsääntöisesti ja tottakai omat vaatteeni.

Mies tuhlaa omat rahansa taas jonnekin ihan muualle...

Täytyy varmaan lopettaa itsestään huolehtiminen ja näyttää kamalalta aina.

Että saisi arvostusta.

Se vaan, että olen kosmetologi ja kynsientekijä ammatiltani niin mitäköhän uo asiakkaat sanoisivat muuttuneesta ulkonäöstäni :DDD

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme jos anoppi ei tykkää

Vierailija
2/2 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomalaista kateutta. pitää panetella toista kun ei osaa mitää hyvää sanoa ja olla onnellinen toisten puolesta.

unohda ja nauti! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla