Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko teillä on kuusi sisällä?

Vierailija
22.12.2009 |

Me laitettiin eilen, mutta ei vielä koristeltu.

Ja tänään on jo lattia täynnä neulasia :(

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei roskaa...

Vierailija
2/7 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluaattona vasta.

Vilkkuva tekokuusi on ollut olohuoneeessa jo pari viikkoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

neulasia ei juurikaan näy.

Vierailija
4/7 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, meillä on muovikuusi. Olen allerginen oikealle :(

Vierailija
5/7 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se muovikuusi tuolla varastossa, mutta kun on lapsia 3v, 2, ja 8kk ni ei laiteta kun saa olla lapsia ottamassa irti kuusesta..

Vierailija
6/7 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se muovikuusi tuolla varastossa, mutta kun on lapsia 3v, 2, ja 8kk ni ei laiteta kun saa olla lapsia ottamassa irti kuusesta..

Itse olen ajatellut asian aina niin, että nimenomaan lasten iloksi se kuusi täytyy tuoda, vaikka siitä olisi kuinka vaivaa. Onhan teillä isommat jo niin isoja, että uskoo puhetta ja pienintä sitten vaan pitää vahtia.

Vierailija
7/7 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä aamuna kuusi makasi pitkin pituuttaan olohuoneen lattialla noin metrin päässä pidikkeestään. Oli tehnyt oikein ilmaloikan.

Selityksenä: kuusi on 90 cm korkea ja olin tukenut sen kivillä ja oksilla kukkaruukkuun. Oksat olivat ilmeisesti vedessä pehmentyneet. Luovutin ja iskin kuusen tavalliseen kuusenjalkaan, joka onneksi nipin napin riitti vaikka kuusi on hyvin hentoinen.

Ei siinä monta neulastakaan ole enää. Vanhempieni metsätilalla olivat lähes kaikki kuuset osittain kuivuneita jo valmiiksi, mutta lapsille ei kelvannut ajatus että kuusi olisi ostettu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä