Miten kasvattaa toleranssia miesten suhteen?
Eli kun tuntuu että melekin joka mies kelpaisi, tai ei nyt ihan mutta sitten nämä jotka huolivat minut ovat ihan ääliöitä ja vaan seksin perään ja sitten fiksumpia en saa.
Kommentit (16)
Eli kun tuntuu että melekin joka mies kelpaisi, tai ei nyt ihan mutta sitten nämä jotka huolivat minut ovat ihan ääliöitä ja vaan seksin perään ja sitten fiksumpia en saa.
jos ne kerran kelpaa sulle ne ääliötkin niin mikä sun ongelma on?
(Hnekilökohtaisesti mä kyllä jättäisin miehet sikseen, enkä huolisi enää yhtään sellaista. Mulla on töissä älyllisiä kontakteja, tunnesiteet lapsiin ja hyvä vibra seksiä varten...)
tuppaavat olemaan kusipäitä ja ilkeitä luonteeltaan. Mieluummin vähän tyhmä, kiltti, totteleva ja suuri munainen. Onneksi on sellainen jo ;)
Luulin avatessani ketjun, että ap ei kestä miehiä ollenkaan ja haluaa vinkkejä tilanteen muuttamiseksi.
Olen samaa mieltä kuin aiempi, älä laske rimaa. Voit saada fiksun koska vain, vaikka tänään. Ei sitä koskaan tiedä ...
älykästä kusipäätä ei olekaan. Sen sijaan on kyllä niitä, jotka kuvittelevat olevansa älykkäitä, mutta oikeasti ovatkin vai ilkeitä.
Älä ajattele että sinä olet joku, jonka mies "huolii", vaan sellainen, jonka mies saa.
Eli jännitän näitä normaaleja miehiä. Näitä ääliöitä en jännitä, sitten jos otan alkoholia niin menee estot näiden normaalien miesten kanssa, eli käyttäydyn kuin typerys. Olen ylimielinen ja melkein lankean heidän eteensä. Ja heillä menee mielnkiinto. Miten tästä pääsisi. kavereina ei ole koskaan ollut miehiä. Koska olen pelännyt niitä. Paitsi omaa miestä ja isää.
älykästä kusipäätä ei olekaan. Sen sijaan on kyllä niitä, jotka kuvittelevat olevansa älykkäitä, mutta oikeasti ovatkin vai ilkeitä.
älykkyys tekee ihmisestä kyynisen. Kyyninen on tahattomasti ilkeä ja kusipäinen. Todella moni kehitysvammanen on optimisti. Samoin vähän tyhmemmät ihmiset ovat positiivisia luonteeltaan. Kyllä se nyt ikäväkyllä niin on että sinä olet väärässä tämän asian suhteen, ja minä oikeassa.
älykkyys tekee ihmisestä kyynisen. Kyyninen on tahattomasti ilkeä ja kusipäinen. Todella moni kehitysvammanen on optimisti. Samoin vähän tyhmemmät ihmiset ovat positiivisia luonteeltaan. Kyllä se nyt ikäväkyllä niin on että sinä olet väärässä tämän asian suhteen, ja minä oikeassa.
Ei vaiskaa. Mä lankesin tohon samaan nuorempana ja epävarmempana. Kyynisyys oli jotenkin cool. Mutta ei se ihmisen älykkyyttä mitenkään osoita. Nyjkyään älykkäimmät ihmiset, joita tunnen , EIVÄT ole kyynisiä ja ne kyyniset tuntuvat aika säälittäviltä luusereilta. Yliopistotutkijoita ollaan. Ja huom. realismikin on eri asia kuin kyynisyys jailkeys...
Ei vaiskaa. Mä lankesin tohon samaan nuorempana ja epävarmempana. Kyynisyys oli jotenkin cool. Mutta ei se ihmisen älykkyyttä mitenkään osoita. Nyjkyään älykkäimmät ihmiset, joita tunnen , EIVÄT ole kyynisiä ja ne kyyniset tuntuvat aika säälittäviltä luusereilta. Yliopistotutkijoita ollaan. Ja huom. realismikin on eri asia kuin kyynisyys jailkeys...
Sovitaan että sä voitat tän tappelun mut mä saan viimesen sanan ja viestin.
Siispä älykäskin mies voi olla tunnekylmä tai muuten vinksahtanut, mutta jopa nero.
Kuitenkin mielestäni tyhmä on normaalisti se pahin vaihtoehto, koska tyhmyyshän tarkoittaa ajattelukyvyn heikkoutta. Kyllhän sitä seuraa kaikenlaista ääliömäistä toimintaa luonnollisesti. Ei ymmärretä tekojen seurauksia, saatetaan tukea jotain ääliömäistä aatetta, puoluetta tai suuntausta vain siksi, että ei osata ajatella omia varpaita pidemmälle jos sinnekään asti. Ja lasten kasvatus, se se vasta hauskaa varmasti onkin miehen kanssa, jolla ei kertakaikkiaan leikkaa.
En siis suosittele tyhmää miestä kenellekään, mutta esim. duunaritason koulutus tai vastaava ei tee ihmisestä välttämättä tyhmää. Kyllä sen sitten kanssakäymisissä huomaa raksuttaako vai ei.
Nyjkyään älykkäimmät ihmiset, joita tunnen , EIVÄT ole kyynisiä ja ne kyyniset tuntuvat aika säälittäviltä luusereilta. Yliopistotutkijoita ollaan. Ja huom. realismikin on eri asia kuin kyynisyys jailkeys...
Tarkoittikos tämä nyt, että ne säälittävät luuserit ovat yliopistotutkijoita, vai pyritkö itse pätemään määrittämällä itsesi yliopistotutkijaksi?
Jostain syystä tutkijaa pidetään synonyyminä älykkyydelle. Elämänkokemukseni kertoo, ettei tämä pidä paikkaansa - tutkijoiksi päätyy monenlaisia ihmisiä erilaisista syistä eikä niillä kaikilla syillä ole mitään tekemistä kognitiivisen lahjakkuuden kanssa. Ja vielä: säälittävin tuntemani kusipää oli tutkija.
Kaikki ne ihmiset, joista puhun, ovat yliopistotutkijoita. Sekä ne kyyniset luuserit (jotka useimmiten ovat kyynisiä juuri siksi, että ovat luusereita) että ne oikeasti älykkäät ihmiset, jotka eivät ole kyynisiä tai ilkeitä. Ja minä itse.
Mulle on ihan sama, pidätkö sä tutkijoita älykkäinä vai et. Useimmat heistä ovat sitä jossain asiassa, kukaan ei taida olla sitä kaikessa. Stephen Hawkinsin motorinen oppiiskyky on esim aika heikko, mutta älykkäänä häntä silti pidetään. Se ei liity tähän, koska tämä argumentaatio ei millään lailla oleta, että kaikki yliopistotutkijat olisivat sen enempää sitä kuin tätäkään.
Säälittävin mun tuntemani kusipää on reskontranhoitaja. Mutta sekään ei liity tähän.
Nyjkyään älykkäimmät ihmiset, joita tunnen , EIVÄT ole kyynisiä ja ne kyyniset tuntuvat aika säälittäviltä luusereilta. Yliopistotutkijoita ollaan. Ja huom. realismikin on eri asia kuin kyynisyys jailkeys...
Tarkoittikos tämä nyt, että ne säälittävät luuserit ovat yliopistotutkijoita, vai pyritkö itse pätemään määrittämällä itsesi yliopistotutkijaksi?Jostain syystä tutkijaa pidetään synonyyminä älykkyydelle. Elämänkokemukseni kertoo, ettei tämä pidä paikkaansa - tutkijoiksi päätyy monenlaisia ihmisiä erilaisista syistä eikä niillä kaikilla syillä ole mitään tekemistä kognitiivisen lahjakkuuden kanssa. Ja vielä: säälittävin tuntemani kusipää oli tutkija.
Mikäli ei ole ollut intressejä hakea akateemista taustaa duunariudelleen. Sellainen duunari jolla ei ole kuin amis takana voi päätellä paljon.
Siispä älykäskin mies voi olla tunnekylmä tai muuten vinksahtanut, mutta jopa nero.
Kuitenkin mielestäni tyhmä on normaalisti se pahin vaihtoehto, koska tyhmyyshän tarkoittaa ajattelukyvyn heikkoutta. Kyllhän sitä seuraa kaikenlaista ääliömäistä toimintaa luonnollisesti. Ei ymmärretä tekojen seurauksia, saatetaan tukea jotain ääliömäistä aatetta, puoluetta tai suuntausta vain siksi, että ei osata ajatella omia varpaita pidemmälle jos sinnekään asti. Ja lasten kasvatus, se se vasta hauskaa varmasti onkin miehen kanssa, jolla ei kertakaikkiaan leikkaa.
En siis suosittele tyhmää miestä kenellekään, mutta esim. duunaritason koulutus tai vastaava ei tee ihmisestä välttämättä tyhmää. Kyllä sen sitten kanssakäymisissä huomaa raksuttaako vai ei.
Eli kun olisi edes tyhmä duunari, mutta kun on ihan ääliö ja vähän yksinkertainen ainut mitä saan. Olen jotenkin todella alistuva miesten kanssa.
Et kaipaa mitään kusipäätä elämääsi. Ja kierrä erityisen kaukaa ne jotka pitävät itseään suunnattoman fiksuina.