Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tajuttomat selkäkivut, rv40+

Vierailija
21.12.2009 |

Välillä tulee aivan järkyttäviä selkäkipuja, semmosta tykyttävää kipua ettei paikallaan pysy. Yleensä nämä tulevat vain istualtaan ja asennon vaihto yms ei auta. Vatsa ei kovetu, että eivät varmaan supistuksiakaan ole? Supistuksia tulee mahan alueelle aina joskus, mutta eivät ole niin kipeitä.

Joskus kun selkäkipuja tulee niin ne säteilevät niskaan ja reisiinkin asti. Ja olo siis on todella kamala!

Onko kenelläkään ollut samanlaista? Minulla ei koko raskauden aikana ole ollut selkä kipeä. Pitäiskö tätä nyt kestää vielä se 2vko pahimmillaan? Nämä selkäkivut alkoivat parisen päivää sitten ja pahenevat vaan koko ajan...

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin kymmenen tuntia äitini "selkä-ongelmien" jälkeen... :)

Vierailija
2/12 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla tuntui supistukset lähinnä selässä ja istualleni kun menin niin heti alkoi supistaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuita kipuja selässä on vain se ehkä 5krt/vrk. Ja tosiaan kestänyt jo sen parisen päivää, että ei näillä ainakaan synnyttämään lähdetä :D

-ap

Vierailija
4/12 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä vielä synny lapsi, mutta sitä enteilee. :) Mulla ei lopussa ainakaan kunnolla tuntunut supistukset mahan kireytenä, koska mahanahka oli niin pinkeä koko ajan. JA tosiaan ne synnytyssupistukset todellakin tuntui selässä, varsinkin aluksi.

Vierailija
5/12 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä tulee aivan järkyttäviä selkäkipuja, semmosta tykyttävää kipua ettei paikallaan pysy. Yleensä nämä tulevat vain istualtaan ja asennon vaihto yms ei auta. Vatsa ei kovetu, että eivät varmaan supistuksiakaan ole? Supistuksia tulee mahan alueelle aina joskus, mutta eivät ole niin kipeitä.

Joskus kun selkäkipuja tulee niin ne säteilevät niskaan ja reisiinkin asti. Ja olo siis on todella kamala!

Onko kenelläkään ollut samanlaista? Minulla ei koko raskauden aikana ole ollut selkä kipeä. Pitäiskö tätä nyt kestää vielä se 2vko pahimmillaan? Nämä selkäkivut alkoivat parisen päivää sitten ja pahenevat vaan koko ajan...

Vierailija
6/12 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan vieläkin ...

Kamalat kivut alkoi la-su yönä... enkä saanut nukuttua pariin yöhön.

Sairaalan menin sitten ti päivänä, kun oli niin kamala olo ja en tosiaan ollut nukkunut yhtään. Tai siis tosi katkonaisesti.

Sain jäädä sairaalaan ja sit huomasivat illalla, että olinkin jo auki 3 cm.

Joten Pari päivää selkäkipua kestäneenä alkoi synnytys.

Vierailija
7/12 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yöllä lähtikin sitten lapsivesi eli selvisi syy kipuihin;)

Vierailija
8/12 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten menee? Oletko jo lähtenyt laitokselle? ;)

Kyselee 2# :)

Vierailija
9/12 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnolla käynnissä kun mä valittelin kätilölle et ei noi parasetamolit oikeen auta tähän selkäsärkyyn :) (olin jo valmiix sairaalassa sisällä)... Mulla oli siis 2,5cm auki paikat ja kanava valmiina siinä vaiheessa... meni saliin ja ne puhkaisi kalvot ja koko synnytyksen kestoksi merkattiin 6h 10min.

Vierailija
10/12 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..olla päästy mihinkään. Aina välillä vaan tulee nuita selkäkipuja, ei edes kovin pahoja tänään. Käytiin tuolla kaupungillakin shoppailemassa parisen tuntia ja ei supistuksen supistusta tullut, ainakaan vielä. Vauva vaan möyryää mahassa ihan kunnolla :)

Tässä mennään varmasti tammikuulle ja käynnistykseen asti :D

miten menee? Oletko jo lähtenyt laitokselle? ;)

Kyselee 2# :)

Vierailija
11/12 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja niitä oli satunnaisesti kunnes lähdin käymään synnärillä, niin olin 7cm auki... että kannattaa ainakin soittaa. Supistuskäyrät näytti täyttä nollaa koko synnytyksen ajan, vain selkä oli kipeä.

Vierailija
12/12 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja niitä oli satunnaisesti kunnes lähdin käymään synnärillä, niin olin 7cm auki... että kannattaa ainakin soittaa. Supistuskäyrät näytti täyttä nollaa koko synnytyksen ajan, vain selkä oli kipeä.

Pitääpä huomenna mainita asiasta neuvolassa ja kysästä mitä ovat mieltä.. :)

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi