Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä apua ihan hirveään hammassärkyyn?

Vierailija
21.12.2009 |

Olen ottanut Burana 400mg klo 19 ja toisen nyt 10min sitten. Silti särkee PALJON, en todellakaan pysty nukkumaan tällaisen kivun kanssa. Kipeänä alaposkihammas (siinä on reikä, olen menossa paikkauttamaan sen mutta aika on vasta tammikuun puolella)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka panacodia tai burana 800 tms...

Ja sanot että tarvitset akuuttiajan ehdottomasti ennen joulua! Tai sitten menet yksityiselle.

Vierailija
2/10 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla ei ilmeisesti ole mitään vahvempaa kipulääkettä kaapissa? Eli sinun kannattaa ottaa alkuun max annos juuri sitä buranaa eli 2x400mg ja samaan syssyyn 2x500mg panadol. Sen jälkeen vuorokausiannostusten mukaisesti tasaisesti vuorotellen panadolia ja buranaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja Panacodia. Panacodit auttoivat, mutta kun vaikutus lakkasi luulin, että kuolen. Hammas oli tulehtunut juuresta ja siellä oli mätää ja siksi painetta. Siihen ei auta muu kuin avaaminen ja puhdistus. Minäkään en saanut aikaa minnekään muualle kuin kalliille yksityiselle, mutta kyllä kannatti!

Vierailija
4/10 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vain Burana 400:sta, sitäkin enää 2 jäljellä. Lisäksi on 2 Panadolia, pitänee nakata sellainenkin naamaan. Päivystykseen en millään viittis ajaa, kun matkaa on 47km. Huomenna soitan kyllä heti 8 aikaan särkypäivystykseen!! Kun nyt tämän yön pärjäis. Nyt tuntuu, että on koko toinen puoli naamasta ja päästä kipee.

ap

Vierailija
5/10 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kipu ollut tasaista, vai paheneeko se esim maatessa? Jos kipu on alkanut vasta päivä pari sitten ja pahenee koko ajan, voi juuri olla tulehtunut. Ja siihen kipuun ei auta kuin hammaslääkärin puudutus.

Vierailija
6/10 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilen päivällä. Tänään aamulla se oli lievästi kipeä, mutta nyt illalla 18 jälkeen alkoi tämä voimakas särky.

Hammaslääkäripäivystys täällä on vain ma-pe klo 8-15. Varsinainen lääkäripäivystys tietenkin 24h, mutta mitä ne siellä oikeastaan voi tehdä, kun lääkettäkin olen ottanut 3t aikana 800mg Buranaa ja nyt juuri kävin ottamassa sen 500mg Panadolin.

ap

Vierailija
7/10 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokemusta on.

Älä jää kärsimään, pystyt odottamaan paikkausaikaa montakin viikkoa kipulääkkeen turvin.

Vierailija
8/10 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pärjäsin hammassäryssä yhen yön yli syömällä valehtelematta n. 10 litraa jäisiä mansikoita...

Kylmä auttoi aina hetken siihen pahimpaan kipuun.

Vierailija
9/10 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei auta kylmä eikä kuuma. Itselläni auttoi jonkin verran kovat särkylääkkeet, mutta vasta juurihoito poisti kivut. Heti hoidon jälkeen puudutuksen haihtuessa särky oli hirveä, mutta jo seuraavana yönä helpotti. Nyt hammas on juurihoidettu ja voi hyvin.

Eli suosittelisin kiireellistä päivystystä.

Vierailija
10/10 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kylmän syönti auttoi hetken siihen pahimpaan kipuun, että pärjäsin yön yli. +särkylääkkeet, mutta ei niitäkään voinut tolkuttomasti ottaa yön aikana.

Eikä tietenkään varsinaista syytä poista tai tuo lopullista ratkaisua, mutta auttoi mua yön yli.

Tv.mansikan syöjä