raskaana oleva sinkku:) ja seksi
hei :) onko outoo et 5kk:lla raskaana oleva 29v eronnut sinkku nainen kaipaa läheisyyttä ja seksiä vaik masu jo pyöristynyt:)....???mielipiteitä......kiitos
Kommentit (40)
hei :) onko outoo et 5kk:lla raskaana oleva 29v eronnut sinkku nainen kaipaa läheisyyttä ja seksiä vaik masu jo pyöristynyt:)....???mielipiteitä......kiitos
ihan vitun outoa. Mee hoitoon tai lopeta itsesi ;-)
Tuli tämä keskustelu puoli vahingossa vastaan. Itse olen raskaana ja sinkku...jotenkin kaikki olettaa että on automaattisesti varattu koska on raskaanakin.
Hellyyttähän itse kukin kaipaa ja tarvii =)
Lady J
Minut on todettu striiliksi joten omia lapsia ei ole tulossa. Raskaana oleviin kavereihinkaan ei voi/kehtaa tutustua. Joten miksei sitten johonkin muuhun? Onhan tuo sen verran ihmeellinen asia, että pitäisi kokea ainakin kerran elämässään.
tomin@rcpt.at - Helsinki 33v
Eli bump vaan.
Ihan normaalia.
Raskaana ollessaan nainen on kauneimmillaan. Suorastaan kukoistaa.
Jos Lappeenrannassa ketään, niin ilmoittaudun mielelläni. M40
Ihan normaalia. Raskaana ollessaan nainen on kauneimmillaan. Suorastaan kukoistaa. Jos Lappeenrannassa ketään, niin ilmoittaudun mielelläni. M40
niinkuin kuulemma armeijassa
raskaana oleva vetoaa johonkin alkukantaiseen suojeluvaistoon ja tekisi mieli tehdä hyvää raskaanaolevalle, varsinkin ku tietää, miten himokkaita ja kyltymättömiä he ovat. Toisaalta loppuraskauden mahdollinen pöhötys ei ole kaunista.
Raskaana ollessaan nainen on kauneimmillaan. Suorastaan kukoistaa.
Jos Lappeenrannassa ketään, niin ilmoittaudun mielelläni. M40
raskaana oleva vetoaa johonkin alkukantaiseen suojeluvaistoon ja tekisi mieli tehdä hyvää raskaanaolevalle, varsinkin ku tietää, miten himokkaita ja kyltymättömiä he ovat. Toisaalta loppuraskauden mahdollinen pöhötys ei ole kaunista.
Raskaana ollessaan nainen on kauneimmillaan. Suorastaan kukoistaa. Jos Lappeenrannassa ketään, niin ilmoittaudun mielelläni. M40
Todella upea ilmestys täysine rintoineen ja masuineen
Suojelu ja hellimisvietti herää. Ja itseasiassa toisen ihmisen kosketus saa samat hyvän olon hormonit leviämään, myös masuasukkiin. Luulisin, että ihan tarpeellistakin vauvalle.
ovat kovia masturboimaan. Ainakin oma vaimoni teki sitä ihan päivittäin. En voinut vastustaa kiusausta kuvata sitä salaa videolle. Todella kiihottavaa katseltavaa, kun naisella on kova tarve saada tyydyttää itseään.
Tulin raskaaksi aivan elokuun puolivälin paikkeilla Tuurissa Keskisen pihassa. Isä ei ole selvillä. Päätin pitää kuitenkin lapsen.
Neljännen kuun alkupuolella alkoi hirveästi panettaa. Pillu oli kuin tulessa koko ajan. Mulla on seksikaveri, joka käy kolmisen kertaa viikossa, mutta ei se tahdo riittää.
Ostin sauvan värinällä ja hoitelen välipäivinä itse itseni. Tuntuu, että olen kyltymätön. Toivottavasti tämä tila ei jää päälle, kun lapsi syntyy.
sanoisin, että evoluution kannalta olisi poikkeavaa jos tuleva äiti ei haluaisi seksiä saadakseen/pitääkseen miehen. Seksin ja läheisyyden saaminen koukuttaa ainakin minua todella paljon.
Rakastelin "tyttöystäväni" kanssa kuukauden kun hän oli 3-4 kk raskaana (en tiennyt ennen kuin kertoi), nyt synnytti terveen pojan (en ole tavannut lapsen isää).
Ei asu samassa maassa, joten ei ollut mahdollista enää loppuraskaudesta (olisi kiinnostanut minua kyllä).
Tulin raskaaksi aivan elokuun puolivälin paikkeilla Tuurissa Keskisen pihassa. Isä ei ole selvillä. Päätin pitää kuitenkin lapsen.
Neljännen kuun alkupuolella alkoi hirveästi panettaa. Pillu oli kuin tulessa koko ajan. Mulla on seksikaveri, joka käy kolmisen kertaa viikossa, mutta ei se tahdo riittää.
Ostin sauvan värinällä ja hoitelen välipäivinä itse itseni. Tuntuu, että olen kyltymätön. Toivottavasti tämä tila ei jää päälle, kun lapsi syntyy.
Missäpäin suomea asustelet? Siis jos olet kiinnostunut vaihtamaan sauvan oikeaan kaluun myös välipäiviksi?
Onhan meitä raskaana olevia (ja sinkkuja) olemassa :)
Täällä yksi
-J-
Pistä meiliosoite niin kerron sulle
-J-
Moi.
Ei minusta ole mitenkään outoa, ihan normaalia että haluttaa :)
Itse olen raskaana olevan sinkun kanssa harrastanut seksiä ja se on parhaimpia kokemuksia elämässä :)
Kyllä monelle miehelle kelpaa raskaana oleva oli sinkku tai varattu. Vaimo on ollut joka raskaudessa todella halukas tai kyltymätön paitsi ihan alussa. Eka raskaudessa vaimo antoi vieraalle tai siis tuttavalle. Hyvin kelpaisi vaikka tiesi siviilisäädyn. Raskaana nainen on kauneimmillaan.
Kyllä kaikille lapsille pitää antaa oikeus omaan
isään, jos vähänki mahdollista. Siihen tulee
niin miesten kuin naisten pyrkiä. Eikä vain niin,
että lapsi joskus saa tietää biologisen isänsä,
vaan saa kasvaa ja kehittyä isänsä tuntien
Vaimo ja minäkin kaiholla muisteltu raskauksia (4). Vaimo kävi kuumana kuin hellankoukku ja seksiä oli koko ajan. Ihanaa aikaan nuolla kiimasta valuvaa pillua jne.. touhuta. Monet naiset taitaa olla parhaimmillaan raskaina tai sitä yrittäessä. Kaikkia yritettiin tavan mukaan käynnistä naimalla, joten varmasti oli vikat siemenet sisällä synnärille mennessä. Hienoa aikaa. Ainoat kerran oikeastaan kun halunnut jonkun vähän aikaa levätä seksistä ja kerätä paukkuja. Se kävi luonnostaan synnytyksen jälkeen.
Minut on todettu striiliksi joten omia lapsia ei ole tulossa. Raskaana oleviin kavereihinkaan ei voi/kehtaa tutustua. Joten miksei sitten johonkin muuhun? Onhan tuo sen verran ihmeellinen asia, että pitäisi kokea ainakin kerran elämässään.
tomin@rcpt.at - Helsinki 33v