Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Milloin itkit viimeksi ja miksi?

Vierailija
20.12.2009 |

Surullinen kysymys, mutta antaa mennä: joskus mielipahan ääneen sanominen vähän helpottaa.

Itse itkin viimeksi noin tunti sitten, kun miesystävä sulki oven perässään. Hän on tosi pahassa elämäntilanteessa, eikä anna mun auttaa - enää. Olen kuulemma tehnyt jo liikaakin. Voimaton, turha, tuskaisa olo katsoa sivusta. Lisäksi pelkään jääväni yksin...

Miten sinä?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
20.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kuulin puolitutun ihmisen pienen lapsen kuolleen syöpään.

missä on oikeudenmukaisuus tässä maailmassa? melkein ajatuskin nostaa tipan linssiin.

Vierailija
22/30 |
20.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin lapsia nukkumaan ja kolmasluokkalainen (poika) pelleili ja sähelsi jotain (tapansa mukaan). Kehotin rauhoittumaan ja isoveljensäkin jotain tokaisi tyyliin "aina sä sähellät". Juteltiin jotain koulusta vielä "ootko sä koulussakin tollanen" jne. (Kuulostaa ihan kamalalta ja onkin!) Yhtäkkiä tajusin, että poika on ihan vaikeena ja kysyin, että tuliko paha mieli. Hän yritti sanoa, ettei, mutta oli itku kurkussa. Otin pojan syliin ja pyysin anteeksi ja aloin lohdutella. Itku tuli niin pojalle kuin minullekin.

Tajusin, että annan ihan liian usein lapsille palautetta negatiivisesti ja moittien. Ko. kaveri yrittää tehdä asioita 3 ja 5 vuotta vanhempien isoveljiensä tavoin ja isoveljetkin usein mollaavat häntä. Vaikka harmitti kamalasti oma käytös, saatiin hyvä jutteluhetki, jossa puhuttiin kummankin isoveljenkin kanssa pikkuveljen kohtelusta ja yleensäkin toisten kohtelusta. Lopulta oli hyvä mennä nukkumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
20.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkin viimeksi tänään päivällä, kun katselin viime viikolla pois nukkuneen lapsemme (5kk) kuvaa ja muistelin hänen lyhyttä, mutta hyvää elämää

Vierailija
24/30 |
20.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pms-itkukohtaus. Täytyykin olla onnellinen, ettei sillä itkulla ollut sen syvällisempää syytä.

Vierailija
25/30 |
20.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sain kuulla, ettei maitoni tosiaankaan kaikesta huolimatta riitä lapselleni. Olin toisaalta helpottunut, kun ei tarvitse niinkamppailla enää imettämisen kanssa vaan saa ottaa purkit avuksi, mutta surin silti.

Vierailija
26/30 |
20.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävöin syksyllä kuollutta puolisoani.

Vierailija
27/30 |
20.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

takaisin kotiin.

Olen sairaalassa vuodelevossa vaikean raskauden takia ja muu perhe on yli 300 km:n päässä kotona. Hirveä ikävä isompia lapsia... ja tänään sain kuulla olevani täällä ainakin joulun yli, mahdollisesti vielä vuodenvaihteenkin.

Onneksi on nykypäivän tekniikka nettipuhelimineen, tuo perheen edes vähän lähemmäksi.

Vierailija
28/30 |
20.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli vain kuppi täysi kun olin tehnyt liikaa vaikeita hommia joissa mies ei auttaut.

Vierailija
29/30 |
20.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun radiosta tuli finlandersin "oikeesti" biisi. Mietin kesken siivouksen hetken niitä sanoja ja hoksasin että olen oikeesti onnellinen. Itku tuli pelkästä onnesta :)

Vierailija
30/30 |
20.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä isä oli vielä kesällä meidän kanssa viettämässä perhejuhlia. Viikko sitten vietimme hänen hautajaisiaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän