Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko oikin, että odottaa perintöä?

Vierailija
19.12.2009 |

tuossa toisessa ketjussa yksi totesi, että odottaa, että anoppi kuolisi - saisivat asunto- ja autovelat maksettu ja jäisi vielä rahaakin

uskomatonta!

toivon, että kyseinen anoppi on elännyt kaikki rahansa ja noi raha-ahneet ihmiset jäävät nuolemaan näppiään!

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei edes kiinnosta, onko perintöä tulossa? Minulla ei siis ole mitään käsitystä vanhempieni tai appivanhempieni varallisuudesta.

Vierailija
2/49 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yrittää saada lisää palkkaa. Valitettavasti perintöön liittyy yleensä kuolema, mutta jos olisi vaikka joku ilkeä isotäti, jonka tietäisin periväni... Ehken toivoisi kuolemaa, mutta kieli pitkänä ottaisin sen kyllä vastaan.:)

Älä ap viitsi olla tekopyhä. Kyllä se raha kaikille kelpaa ja mä ainakin mielelläni jättäisi lapsille perintöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rikastuu. tai ei välttämättä edes rikastu, mutta saa omat rahaasiansa kuntoon, velattomaksi ja on sitten enemmän rahaa laittaan omaan hyvinvointiin, mitä se ikinä sitten kenellekään tarkoitta.

Vierailija
4/49 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan saa elää kaiken

en ymmärrä, että odotetaan, että joku kuolee. mun mielestä se on sairasta!

pitää hoitaa oma talous kuntoon.

mieti, että kyseinen anoppi voi elää 100-vuotiaaksi ja sinä aikana miniä vaan odottaa perintöä.

käsittämätöntä!

Vierailija
5/49 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkää ikää sille anopille;-)

Eikös sitä pitäis elellä sen mukaan mitä on ja hankkia ne velatkin silleen, että on mahdollista niistä selvitä.

Kyllä ällöttäis, jos oisin noiden tyyppien anoppi.

Vierailija
6/49 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

*lapsille enemmän merkitsee se, että saavat tuntea (iso-)isovanhempansa kuin raha

*jokaisen pitää tulla toimeen omillaan, eli ostaa sellainen talo/auto mihin oikeasti on varaa

*en tiedä paljonko joskus tulee minulle/miehelle perintöä, ja se EI EDES KIINNOSTA...! Veikkaan että jotain tulee, mutta en tiedä enkä ole kiinnostunut siitä paljonko.

Elämme elämääämme sen kumaan mihin MEILLÄ on varaa, ja JOS joskus jotain saamme, se on vain plussaa, mutta mitään emme sen varaan laske.

HUOM: minua INHOTTI kun ex:än vanhemmat +muut isän sisarukset laskivat ja "PAKOTTIVAT" isänsä myymään kotinsa, jotta 3 sisarusta sai maksetttua asuntolainansa :( Eli haaskalle käytiin jo ennen kuolemaa, uhkailtiin "ei täällä kukaan muuten käy, muuta palvelutaloon" jne. :(

Vierailija
7/49 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ehkä vähän odotan (tai en ainakaan jäisi suremaan) että kuolleen mummoni mies (ei siis pappani) heittää veivinsä. Idiootti juoppo, toivottavasti ei oo ihan pilannut taloa josta osa kuuluu siis isälleni. Joka taas on ilmoittanut luovuttavansa sen osuuden minulle ja siskolleni. En ole edes nänyt kyseistä ihmistä yli kymmeneen vuoteen joten en tunne itseänikauhean pahaksi ihmiseksi ajatellessani näin...

Vierailija
8/49 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkään päälle ei kannattaisi laskea - voi pettyä pahemman kerran.

Eiköhän todella sivistyneet aikuiset ihmiset osaa huolehtia itsestään?

Taitavat bain elämässään epäonnistuneet odottaa sitä perintöä ja lottovoittoa.

Vierailija
9/49 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihminen ja ihmishenki on mulle tärkeämpi kuin raha ja mammona.

Mielummin pidän sukulaisen mahdollisimman kauan luonani kuin haluaisin hänen omaisuuttaan.

Mutta tunnen paljon ihmisiä, jotka miettii tuota perintöasiaa koko ajan.

Yhden tuttavan mies hokee usein, että anopilta on odotettavissa sitten perintöä, kun on varakas anoppi. Huvittavaa tässä se, että anoppi ei ole erityisen varakas - se, että omistaa kerrosatloasunnon ja kesämökin ihan normaalia minusta.

Toinen tuttu sai isältään perintönä rahaa, kun isän veli kuoli ja tämän talo myytiin. Tuttu ei ole kertaakaan pahoitellut setänsä poismenoa, hehkuttaa vaan, että sai sieltä rahaa. Ja marissut, kun sedän talon irtaimisto oli niin surkeaa.

Äidin sukulaiset oli jo kieli pitkällä, kun satuin mainitsemaan, että olin meidän mummon talossa katsomassa samanlaisen asunnon näyttöä kuin mummon asunto on. Olin siis oikeasti ostoaikeissa, koska tosi mukava taloyhtiö. Äimistyin, kun he innokkaasti kyselivät, mitä asunto maksoi - kun sanoin, että 130 000e, naamat venähtivät. 6 lapsen kesken kun ei kuulemma tuossa summassa paljon jää jaettavaa...

Etoo tuollainen. Toivon, että omat vanhemmat nauttii omaisuudestaan eläessään. Ja elävät pitkään!

Vierailija
10/49 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottanut alkaa odottaa mummom potkaisevan tyhjää.

Todellakaan, suuri osa velallisista ei ole varautunut joukkotyöttömyyteen.

Vierailija
11/49 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitit oikin väärin.

Vierailija
12/49 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinnön odottaminen on aivan normaalia ja sitä paheksuvat vain ne kateelliset, jotka eivät saa mitään.

Vierailija
13/49 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perinnön odottaminen on aivan normaalia ja sitä paheksuvat vain ne kateelliset, jotka eivät saa mitään.

Ei, vaan perinnön odottaminen on wt-haaskalintuilua.

Vierailija
14/49 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Mitä paheksuttavaa on siinä, että tietää saavansa perintöä? Vain ne, jotka eivät tiedä saavatko mitään kiukustuvat siitä, että joku vain tietää saavansa.

Vierailija
15/49 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai on. Lapselleni olen sanonut että vetää piuhan heti irti seinästä kun alan vaikuttaa kasvilta. Ja rahaa sataa lapsen laariin kuten kuuluukin. Kateelliset ulisee tästäkin, ne persaukiset.

Vierailija
16/49 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, vaan joskus se vaan tulee todellakin niin tarpeeseen, että ei ole mitään haaskalintuilua.

Vierailija
17/49 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, vaan joskus se vaan tulee todellakin niin tarpeeseen, että ei ole mitään haaskalintuilua.

Kunniallinen ihminen järjestää asiansa niin, että ei joudu odottamaan kenenkään kuolemaa rahan takia.

Lisäksi kukaan ei voi olla varma siitä, että saa perintöä.

Vierailija
18/49 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunniallinen ihminen järjestää asiansa niin, että ei joudu odottamaan kenenkään kuolemaa rahan takia.

Lisäksi kukaan ei voi olla varma siitä, että saa perintöä.

Mitä järkeä siinä on, jos esim. tietää perivänsä ihan riittävästi? Mitä järkeä on kärsiä silloin tulevaisuuden eteen? Ja siis jos on jo sen verran saanut, ettei senkään eteen tarvinnut ponnistella.

Vierailija
19/49 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai on. Lapselleni olen sanonut että vetää piuhan heti irti seinästä kun alan vaikuttaa kasvilta. Ja rahaa sataa lapsen laariin kuten kuuluukin. Kateelliset ulisee tästäkin, ne persaukiset.

Jos olet niin rahanahne, niin miksi ne lapsellesi jätät? Pidä huoli, että penniäkään ei jää perillisille!

Vierailija
20/49 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä on kärsiä oravanpyörässä, kuten ne jotka eivät koskaan peri mitään, kun tietää itse saavansa kaiken heti kun perii ja jaksaa todellakin odottaa siihen saakka?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi