Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen raskaana ja join äsken tölkin energiajuomaa,

Vierailija
19.12.2009 |

olen syönyt myös karkkia raskausaikana. Olen kantanut kauppakasseja ja minulla on koira, jota en tosiaankaan aio lopettaa kun lapsi syntyy.

En asu pk-seudulla talossa, joka maksoi 1 500 000euroa, pihallamme ei ole 2mersua/audia/bemaria eikä mieheni ole juristi/lääkäri tai edes akateemisesti koulutettu.

Nyt kaikki niin vitun täydelliset burberry av-mammat voi tukehtua omaan järkytykseenä ja astua naulaan.

Löytyykö mulle muuten yhtään "kohtalotoveria" täältä.

Siis ihmistä, joka on varustettu ihan vaan "normaalilla" elämällä ja maalaisjärjellä. Ja on jopa onnellinen elämäänsä?? :D

Koska minä ainakin olen erittäin ONNELLINEN.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai vajaana, kun tänne piti asiasta avautua...

Vierailija
2/21 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on jopa kolme kissaa joiden laatikkoon olen ihan omin käsin vaihtanut hiekatkin koko raskauden ajan! Aina olen hygieniaa noudattanut niinkuin nykyäänkin.

Kumpikaan meistä ei ole korkeasti koulutettuja mutta pärjäämme hyvinkin rahallisestikin.

Koirakin löytyy, minäkään en aio sitä lopettaa.

Ja olen syönyt raskausaikana jopa maksalaatikkoa, juonut colajuomia ja kahviakin! Normaalein määrin kuten aina ennenkin.

Rv 41.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

täydellisistä vitun burberry av-mammoista

Vierailija
4/21 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
5/21 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta juo vaan lisää. sitten itket täällä kun vauvalla on joku vika. Mene ottamaan se rööki myös

Vierailija
6/21 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta juo vaan lisää. sitten itket täällä kun vauvalla on joku vika. Mene ottamaan se rööki myös

Tupakka ja energiajuoma ovat vertaamattomissa.

Vierailija
7/21 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vaan kauheesti kiinnostaa nuo ap:n angstit. Aika aggressiivistä tekstiä ja hän on kuitenkin niin onnellinen...

Vierailija
8/21 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vaan kauheesti kiinnostaa nuo ap:n angstit. Aika aggressiivistä tekstiä ja hän on kuitenkin niin onnellinen...

Vierailija
9/21 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen sen pahempi kuin cola juomat tai kahvikaan.

Vierailija
10/21 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Koira

-Juon energiajuomaa (n. 1krt/vko)

-Kannan kasseja normaalisti

Eroa ap_hen

-Asumme pk-seudulla

-Meillä on bmw

Vierailija
11/21 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojaa, saakai sitä tuntonsa purkaa?

Vierailija
12/21 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kantanut kauppakasseja

No aika outo olisit, jos et olis kantanut kauppakasseja. Niin minäkin olen tehnyt. Niin munkin pitäisi mennä tekemään nyt ja pikaisesti. Kauppa menee kiinni alle puolen tunnin päästä ja vielä pitäisi ehtiä kantaa pari kauppakassillista ensi viikon ruokia varten.

Vierailija
13/21 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vallan hyvin ja olen ihan oikeasti onnellinen. Mua vaan ihan oikeasti rasittaa se oletus mikä täällä naisilla on että kaikki ovat täydellisiä, sikarikkaita ja akateemisesti koulutettuja.

Eli siis elämän pitäisi kokoajan olla sellaista vaaleanpunaista pilveä, kultaisilla reunoilla. Kaikkien lapset ovat hyvin täydellisesti kasvatettuja, kenenkään lapsella ei ole ikinä koliikkia, jos lapsi jostain syystä itkee se on äidin vika etc.

Eli siis näillä täydellisillä av-mammoilla tarkoitin juuri tälläisiä ihmisiä jotka luovat aivan käsittämättömiä paineita meille "tavallisille" ihmisille.

Ja kuinka tärkeää on se, että on vain ja ainoastaan tietyn merkkisiä tuotteita joita saa ostaa.

Mun teksti varmasti on hyvinkin kärjistettyä, mutta mua oikeasti rassaa tälläinen kauhea täydellisyyden tavoittelu. Miksi se materia on niin tärkeää?

Musta varmasti tulee maailman huonoin äiti kun esikoiseni syntyy, koska en ole täydellinen ihminen.

Ja suoraan sanoen mua jopa vähän hirvittää että miten osaan pienen tulokkaan kanssa ollakaan? Osaanko hoitaa lapsen oikein?

Täällä lukemien juttujen perusteella en osaa, koska kaikki "kasvatustavat" mitä olen mielessäni ajatellut on täällä kyllä lynkatty täysin, sitä rajaa ettei lastensuojelulle ilmoiteta.

Eli siis jos olen kaupungilla ja lapsi alkaa vaunuissa itkemään, enkä sillä sekunilla nosta lasta syliin olen huono äiti.

Onneksi teitä täydellisiä ihmisiä on kuitenkin olemassa ja pidätte tämän maailman tasapainon kunnossa, ettei me "tavikset" päästä valloittamaan maailmaa..

ap

Vierailija
14/21 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkavan kateuden kanssa.

Kamalaa, että voit ajatella ihmisistä, joita et ees tunne noin kamalasti, pelkän automerkin ja koulutuksen perusteella.

To-del-la pelottavaa!

vallan hyvin ja olen ihan oikeasti onnellinen. Mua vaan ihan oikeasti rasittaa se oletus mikä täällä naisilla on että kaikki ovat täydellisiä, sikarikkaita ja akateemisesti koulutettuja.

Eli siis elämän pitäisi kokoajan olla sellaista vaaleanpunaista pilveä, kultaisilla reunoilla. Kaikkien lapset ovat hyvin täydellisesti kasvatettuja, kenenkään lapsella ei ole ikinä koliikkia, jos lapsi jostain syystä itkee se on äidin vika etc.

Eli siis näillä täydellisillä av-mammoilla tarkoitin juuri tälläisiä ihmisiä jotka luovat aivan käsittämättömiä paineita meille "tavallisille" ihmisille.

Ja kuinka tärkeää on se, että on vain ja ainoastaan tietyn merkkisiä tuotteita joita saa ostaa.

Mun teksti varmasti on hyvinkin kärjistettyä, mutta mua oikeasti rassaa tälläinen kauhea täydellisyyden tavoittelu. Miksi se materia on niin tärkeää?

Musta varmasti tulee maailman huonoin äiti kun esikoiseni syntyy, koska en ole täydellinen ihminen.

Ja suoraan sanoen mua jopa vähän hirvittää että miten osaan pienen tulokkaan kanssa ollakaan? Osaanko hoitaa lapsen oikein?

Täällä lukemien juttujen perusteella en osaa, koska kaikki "kasvatustavat" mitä olen mielessäni ajatellut on täällä kyllä lynkatty täysin, sitä rajaa ettei lastensuojelulle ilmoiteta.

Eli siis jos olen kaupungilla ja lapsi alkaa vaunuissa itkemään, enkä sillä sekunilla nosta lasta syliin olen huono äiti.

Onneksi teitä täydellisiä ihmisiä on kuitenkin olemassa ja pidätte tämän maailman tasapainon kunnossa, ettei me "tavikset" päästä valloittamaan maailmaa..

ap

Vierailija
15/21 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koulutettu, joka ajaa bemarilla?!

Millä per---leen perusteella?!

MITÄ?! HÄH?!

Pysy kotona höhlä!

Vierailija
16/21 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen syönyt myös karkkia raskausaikana. Olen kantanut kauppakasseja ja minulla on koira, jota en tosiaankaan aio lopettaa kun lapsi syntyy.

En asu pk-seudulla talossa, joka maksoi 1 500 000euroa, pihallamme ei ole 2mersua/audia/bemaria eikä mieheni ole juristi/lääkäri tai edes akateemisesti koulutettu.

Nyt kaikki niin vitun täydelliset burberry av-mammat voi tukehtua omaan järkytykseenä ja astua naulaan.

Siis ihmistä, joka on varustettu ihan vaan "normaalilla" elämällä ja maalaisjärjellä. Ja on jopa onnellinen elämäänsä?? :D

Joista tietääkseni mikään ei ole kielletty raskausaikana. Eli jos haluat elää "vaarallisesti" niin kyllä sun pitää syödä vähintään maksaa, sori vaan! ;-)

Vierailija
17/21 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan taviksena itseni koen, onnellisena, en täydellisenä... Mutta olenpa minäkin juonut energiajuomaa raskausaikana, aika paljonkin, ennenkuin hiffasin, että se on muuten kiellettyä! Ei tullut mieleen.. No, ihminen on erehtyväinen olento =)

Vierailija
18/21 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja fattan muijat voi hakee ne syntyvät lapset jo suoraan laitokselta huostaan.

Vierailija
19/21 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole anteeksi pyyntöä tahtonut keneltäkään.

Mutta onko sun mies sitten jotenkin erityisen paljon parempi ihminen noilla arvoilla? Eli siis onko parempi ihminen kuin sellainen joka olis käyny vaan toisen asteen koulutuksen ja ajais vaikka volvolla?

ap

Vierailija
20/21 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joista tietääkseni mikään ei ole kielletty raskausaikana. Eli jos haluat elää "vaarallisesti" niin kyllä sun pitää syödä vähintään maksaa, sori vaan! ;-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä