Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyjamaa sitten tuli :-)

Vierailija
19.12.2009 |

Meillä tuollaiset vanhemmat tädit (siis sekä mun että miehen tädit eli noin 55-70-v) ovat aina halunneet muistaa jouluisin ja syntymäpäivin 4 v tyttöämme, kun hän on ainut kummankaan sukuun syntynyt lapsi toisessa suvussa 9 ja toisessa 11 vuoteen + jotenkin muuten sulattanut tätien sydämiä.

Mäkin muistan heitä ja kiitän aina, annan lahjankin, tänä vuonna kasvatin amarylliksiä jokaiselle + ruukutin nätisti + ostin nätin kynttilän heidän makujen mukaan (kuka tykkää maria drockila-tyylistä ja kuka minkäkinlaisesta), ja annan tytöstä studiokuvat kun otetaan synttärien aikaan tai nyt päiväkodissa on otettu jne.

Tädit kysyvät yleensä toiveita, pyydän yleensä järkeviä lahjoja, ei leluja. Nyt sanoin että tarvittaisiin esim. jumppapuku + voikkatrikoot, sukkahousuja, sisähameita, yövaatteita tai joku villatakki ja annoin koon + sanoin että on normikokoinen 4-v tyttö eli 104-110 on ok.

Tätejä on 6 ja tuli 5 pyjamaa/yöpukua ja todella kaunis villatakki (muut ovat paketissa ja sanoivat, mitä on, mutta villatakki ei ollut vielä, vaan pakkasi sen kun oltiin siellä ja tyttö leikki mun sedän kanssa, mutta näin sen). Olen siis käynyt heillä nyt viime viikolla ja viimeisen luona tänä aamupäivänä.

Kaikki pyjamat ovat tarpeen :-), koska kasvoi juuri kasasta vaatteita yli, mm. lähes joka yövaattesta (jäi peräti 2 jotka just ja just menee, mutta joulun jälkeen nekin lähtevät kiertoon). Mietin että ostan noita alesta lisää. Mutta en mä ehkä kehtaa tytölle laittaa 5 pyjamaa/yöpukua joulupukin säkkiin?

Mitäs te tekisitte? Kaikki vaan pukille vai osa kuusen alle muuten vaan tai ihan heti käyttöön? Pitää ilmeisesti kehittää joku systeemi, että sanoo eri toiveet jokaiselle. Ennenkin olen kyllä sanonut samat kaikille ja ei oo tullut 5-6 villatakkia tms.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

noista tädeistä ei yksikään ole samassa talossa aattona, joten ei tiedä, milloin tai miten on annettu.

Olen muuten nyt raskaana ja saan tammi-helmikuussa toisen ja se on poika, niin tädit antoivat masuvauvallekin paketit :-). Ne ovat pehmeitä, yksi muhkurainen tutulla tavalla, olisko Ainun unipupu... Että sellaista "tasapuolisuutta" :-).

Vierailija
2/6 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAikki paketit vaan kuusen alle, tyttökin vaan ihastelee sitten joulupukin kaikkitietäväisyyttä, kun osasi koko pyjamavaraston uusia.

Ja ilman muuta kerrot vähän eri vinkkejä eri tädeille ensi vuonna. Niin minä aina teen :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pelkään, että jää huomiotta... lelujen seurassa. Eipä sillä että ei ne sukkiksetkaan mitään riemun huutoja aiheuta, mutta on hän kuitenkin katsonut aina kaikki lahjat läpi. Mutta 5 on pyjamaa/yövaatetta, niin luulen että kun kolmas tulee, niin mielenkiinto lopahtaa :-).

Onhan ne erilaisia kuitenkin, toivotaan että kuvat/värit sitten kiinnostaa + kyllä niitä pidetään.

ap

Vierailija
4/6 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tintut varmaan näkivät, kun äiti katsoi, että kaikki pyjamat/yövaatteet alkaa olla pieniä.

Joo, täytyy kehitellä joku systeemi, että jokaiselle 2 eriä, mistä valita... ja jokaiselle vähän erit, ei ainakaan kaikille 6 just samat :-).

Aiemmin ei oo tullut samoja, kun on kuitenkin monta, mistä valita. Mutta ehkä se pyjama on sellainen klassikko, mikä vetoaa.

Synttäreille tuovat lelujakin, niin niissä mä sanon eri juttuja.

ap

KAikki paketit vaan kuusen alle, tyttökin vaan ihastelee sitten joulupukin kaikkitietäväisyyttä, kun osasi koko pyjamavaraston uusia.

Ja ilman muuta kerrot vähän eri vinkkejä eri tädeille ensi vuonna. Niin minä aina teen :-)

Vierailija
5/6 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kaksi poikaa ja en kyllä selvittämättä tietäisi mistä saa tyttöjen voimistelu pukuja.

Kaikki sit osti yöpuvun, koska se on helppo hankkia.

Kannattaa kyllä kertoa ostopaikka, niin helpotat heidän työtään.

Vierailija
6/6 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että just tämä vaate tästä kaupasta... mutta se on vähän töykeää.

Jumppapukuja ja trikoita löytyy joka normikaupasta, jopa citymarketista/prismasta sieltä tyttöjen osastolta :-).

Vielä ei siis vaadita, että pitaää olla Piruetin oikea tanssipuku... Ja varmaan myös urhelukaupoista löytyy? Mutta itse oon nähnyt ihan h&m:llä, lindexillä, seppäläss, sokoksella, stokkalla ja marketissa...

Ensi vuonna jos kysyvät taas, niin toivon varmaan tyyliin yhdelle sanon vaihtoehdoksi pari eri juttua, ja toiselle pari eriä ja niitä useammalle, mitä voi tulla useammat (esim. sukkikset).

ap

Mulla kaksi poikaa ja en kyllä selvittämättä tietäisi mistä saa tyttöjen voimistelu pukuja.

Kaikki sit osti yöpuvun, koska se on helppo hankkia.

Kannattaa kyllä kertoa ostopaikka, niin helpotat heidän työtään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan