Mitä teit sormukselle kihlauksen/avioliiton päätyttyä?
Mä viskasin omani ruotsinlaivan kannelta mereen. Ja päälle kilisteltiin kaverin kanssa mun uudelle ja paremmalle elämälle! =o) Olisi siitä sormuksesta varmaan jotain rahaakin saanu tkun siinä timanttikin oli, mutta tuo rituaali oli varmasti jokaisen ropon arvoinen!
Kommentit (20)
sormukset ovat (kihla- ja vihkisormus siis) laatikossa. En oikeen ole tiennyt, mitä niille pitäisi tehdä. Ex:lläkin on tallessa, juteltiin, että kumpikin saa tehdä omillaan mitä tahtoo. Mulla on valkokultaiset sormukset ja vihkisormus on tilaustyönä tehty ja siinä on aika iso timantti. Saishan siitä rahaa tietty. Mutta ehkä säästän ne. Eipä niissä tunnearvoa ole, ja muistoksi en niitä tarvi, muistan kyllä niin hyvät kuin huonotkin ajat.
just tossa pohtisin että missä se sormus mahtaa olla siellä merenpohjassa! Lilluuko jossain mudassa vai onko kivenkolossa...? Ois kiva nähdä! =o) ap
Ehkä joku arkeologi tuhannen vuoden päässä löytää sen
hyvin sain rahaa pelkistä sileistä kultasormuksista. En halunnut enään säästää niitä.
olen ajatellut teettää niistä korun tai annan pojalle ja hän voi antaa vaikka tulevalle vaimolleen. voi vaikka teettää niistä mieleisensä.
Jos raskin antaa ovat minulle edelleen todella tärkeitä.
Jotta varmasti menisi, pujotin palan vessapaperia läpi , pudotin pönttön ja huuhtelin....
annan ne sitten ajallaan tyttärelle.
sieltä sai paremman rahan kuin myymällä ja jätin sinne.
tuo kun antaa ero-sormuksen tyttärelleen..
ja paskansin antaumuksella koko suhteelle. Loppu.
huonoa onnea tuo kun antaa ero-sormuksen tyttärelleen..
hinnan ettei sinne ainakaan kannata lähettää! Mieluummin pitää itsellä ja teettää sitten jotain muita koruja.
säännöllisesti näitä korukyselyitä ja aina mainostetaan tuota nettisivua... Inhottavaa spämmäystä, boikotoin tollaisia periaatteesta.
samalla lailla on välillä netti kauppojen mainoksia.
tyrkky kultarahaksi-firma joka tekee näitä aloituksia vain mainostaakseen.
haulla löytyy vielä :D On se aika ovela tuo sivuston omistaja, mutta biznees on biznees.
Ne on niin kauniit ja rakkaat sormukset, mulle teetetyt ettei tullut mieleenkään olla pitämättä, saatan vielä suurennuttaa että menevät keskisormeen:) ex-mies teetti omastaan kaulakorun.
minä en ainkaan pyrkinyt mainostamaan mitään kun tämän ketjun aloitin, ihan uteliaisuuttani kyselin. AP
mies haki avioeroa, kun ei ollutkaan "valmis isäksi". Häistä kuusi kuukautta ja minä raskaana.
Tyhmä olin, olisin vienyt edes kaniin, rengas oli Cartierin kolmoissormus = kihla-, vihki- ja erometallit yhdessä.
Mies ei ollut paikalla kun muutin pois (vaikken siis mitenkään salaa tai yllättäen lähtenytkään). Se sen sormuksen oli maksanut ja se olisi halunnut jatkaa, joten sormus kuului mielestäni sille. Ei niin että se varmaan ihmeemmin siitä olisi nauttinut, mutta silti.