Hei te kaikki jotka taannoin kirjoititte ketjuuni "voiko huoltaja pakottaa alaikäisen aborttiin"
En löytänyt ap-ketjuani anää, mutta ajattelin tulla kertomaan että meidän tarina päättyi sikäli "onnellisesti" eli tässä tilateessa mielestäni parhaimpaan mahdolliseen ratkaisuun.. 14 v tyttäreni sai keskenmenon ennnenkui aborttiin ehdittiin edes. Ensikotiin tutustuessaan oli jo kovin vakavana, ja luulen että taipumassa abortin kannalle. Mulle sit sanoi kun vuoto alkoi, et "äiti ehkä se vauva näki etten ollu ihan valmis sen äitiks ja meni takaisin sinne mistä tulikin"
Olin et juujuu niin varmasti.. Hellyttävää lapsen logiikkaa. Kiitos kaikille myötäelämisestä!
Kommentit (4)
Vai että sattuipa sopivasti keskenmeno.
Keskenmenoja sattuu. Itsellänikin oli vuosia sitten tilanne jolloin olin päätymässä keskeytykseen. Aika oli jo varattu,mutta jätin menemättä,kun pelotti. Kaksi päivää myöhemmin sain keskenmenon. itse ajattelen, että stressillä oli osuus asiaan
olikin paras lopputulos, kaikkien kannalta.
Mutta! Nyt sinun on keskusteltava lapsesi kanssa seksistä (ei tämä raskaus tarkoita sitä, että hän tajuaisi olla selibaatissa), ja keskustele myös keskenmenosta SINUN aloitteestasi, että lapsi ymmärtää mitä on tapahtunut.
Olet selvästi. JA se alkuperäinenkin. Olet myös se, joka sanoi, että kirjoitti provon, ja nyt kaduttaa.