Miten saan gadun tehtyä? Ahdistaa!!
Kommentit (5)
vai joko ryhdyit tuumasta toimeen? :D
on helpompaa orientoitua uuteen projektiin kun asettaa sille selkeän alkamispäivämäärän. Sen jälkeen suhtaudut graduun kuin uuteen työpaikkaasi, siistit etukäteen työpöydän, hankit lähdekirjallisuuden (sulla ilmeisesti tosin gradu jo tekeillä) ja katkaiset nettiyhteyden niiden päivien ajaksi kun et tarvitse sitä esim. lähdeaineistoja varten. Pidät lounas- ja kahvitauot aivan kuin olisit oikeissa töissä. Et soittele turhia puheluita! Käyt lyhyellä lenkillä lounastauolla. Teet gradua työaikaan, joka päivä sama aika säännöllisesti. Et jousta siitä heräilemällä aamulla outoihin aikoihin. Nuku kunnon yöunet. Kun olet mennyt viikon ko. ohjelmaa huomaat että se toimii kuin olisi ohjelmoitu sinuun, siitä tulee hieno tunne! Tehosi ainakin minulle. Tsemppiä!
Vaikka kuinka esivalmistelisit, lukisit, keräisit materiaalia ja suunnittelisit, ei gradusi valmistu ennen kuin olet istunut koneen ääreen ja kirjoittanut, kirjoittanut ja kirjoittanut. Aloita HETI ja kirjoita PALJON. Älä ole kriittinen, äläkä muokkaa tekstiä VAAN kirjoita!
Kun saat puhdin päälle suollat tekstiä kuin vanha tekijä ja sitten voit alkaa muokkaamaan, poistamaan, jäsentelemään. Mutta siis vasta kun tekstiä on PALJON!
Tsemppiä. Mä sain tällä tekniikalla omani valmiiksi, samoin tuin mieheni tuskaista tietä maisteriksi ja muutaman alaiseni valmistumista erilaisiin tutkintoihin, eli voin sanoa sydämestä sen toimivan.
kertokaa mitäs ihmettä se tarkoittaa????
Hushus pois av-palstalta.
Mun mies estii mun pääsyn näille palstoille ja voila- valmista tuli!
Perslihaksia se vaatii!