Lapseton! Miksi olet tällä palstalla?
Ihmettelen usein tätä juttua. Mikä saa lapsettomat hakeutumaan tällaiselle palstalle?
Kommentit (11)
1. Hervotonta läppää: täällä kuulee usein uusiakin vitsejä, ja joillekin ketjuille saa nauraa vedet silmissä.
2. Tää on tietty ruma syy, mutta saan tuntea itseni fiksuksi. Ihmiset osoittavat välillä olevansa (ainakin nettipersooniltaan) niin mustavalkoisia, kapeakatseisia ja suoraan sanottuna yksinkertaisia, että ei tiedä, pitäisikö itkeä vai nauraa.
3. Täällä on paljon muitakin kuin lapsiin liittyviä ketjuja, ja lapsista ja äitiydestäkin olen oppinut paljon. Jonain päivänä kuitenkin haluan äidiksi (jos Luoja suo).
Tässähän oppii vaikka mitä elämästä ja ihmisistä=)pääsin banaanikärpäsistäkin eroon tämän palstan avulla todella nopeasti=)Ja kyllähän täältä saa lisätietoa mitä kaikkea äitiys tuo tullessaan.Olen koukussa,myönnän=)
En tajua, miten joku voi olla noin TYHMÄ.
Jos jokin asia askarruttaa ja siihen tarvii muiden mielipiteitä ja kommentteja, täällä saa nopeasti vastauksia. Enkä tiedä mitään muuta keskustelupalstaa, jota lukisi niin monenlaiset ihmiset.
Ei kai ketään äitiäkään vain äitiys määritä? Lähes jokainen äiti on myös jonkin alan ammattilainen, vihkiytynyt johonkin harrastukseen, omaa elämänkokemusta muustakin kuin lapsista...
Jos täällä kävisi vaan mammoja postailemassa vain äitiasioita, voi olla aika tylsää sullakin eikö?
En tosin ominneuvoin ois osannut tänne eksyä. Useampikin kaveri taivasteli tätä palstaa, niin halusin itsekin tsekata, kuinka seko tämä on.
hyvine tai huonoine puolineen. Eikä varsinkaan tee minusta mitään pyhimystä.
Ihan samaa huumorintajuinen ihminen olen kuin ennenkin, tosin ennen lasta en ehkä olisi löytänyt näille sivuille.
Täällä keskustellaan paljon muistakin asioista. Ihan tavallinen nainen mäkin olen mielipiteineni vaikka en äiti olekaan.
pääsyvaatimuksena että pitää olla lapsia.. voihan vittu, tuleekohan tästä nyt sakkoja?
ennen kuin aloin saada lapsia! Alkuaikoina olin täällä poikkeuksellisen kiihkeän keskustelun ja hersyvän huumorin vuoksi ja siksi ettei täällä ollut joka ketjussa perverssien äijien viestejä (ajautuvat tonne seksipalstalle??) kuten jossain Suomi24llä tms. Henkisesti sairaasta ilmapiiristä huolimatta tämä on ainoa tuntemani palsta jossa naiset aidosti tukevat toisiaan (buahahahahaaa)!
Täältä saa vinkkejä kaikkiin juttuihin! Voi kysyä MITÄ vaan, niin kaikkeen tulee MONIA eri vastauksia. Lisäksi (tahaton/tahallinen) huumori kukkii kovasti!
2. Tää on tietty ruma syy, mutta saan tuntea itseni fiksuksi. Ihmiset osoittavat välillä olevansa (ainakin nettipersooniltaan) niin mustavalkoisia, kapeakatseisia ja suoraan sanottuna yksinkertaisia, että ei tiedä, pitäisikö itkeä vai nauraa.3. Täällä on paljon muitakin kuin lapsiin liittyviä ketjuja, ja lapsista ja äitiydestäkin olen oppinut paljon. Jonain päivänä kuitenkin haluan äidiksi (jos Luoja suo).
Lisään vielä, että ajauduin palstalle jo vuosia sitten, koska vauvakuume kolkutteli, mutta mies ei vielä ollut valmis. Jumituin tänne tirkistelemään elämää, jota itsekin kaipasin.
Nyt lapsensaanti on osoittanut ongelmalliseksi ja olen lapseton sanan useammassa merkityksessä. Syyt pysytellä palstalla ovatkin muuttuneet jonkin verran; pohjasävyksi on tullut surumielisyys, ja eniten kiinnostavat ketjut, joista olisi mahdollista saada vertaistukea. Lapsettomuus-osasto tosin ei minulle ole sellaiseksi muodostunut, sillä en välitä pinoutumisesta, eikä siellä oikein muunlaista keskustelua ylläpidetä. Siksi hengaan edelleen AV:lla.
En tajua, miten joku voi olla noin TYHMÄ.