Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen sisko suuttui kun ei saa tulla meille jouluna

Vierailija
18.12.2009 |

Meillä on ollut tapana, että aatto vietetään meillä, koska meillä on tilaa eniten, mutta sanoimme jo paljon aiemmin, että tämän joulun vietämme perheen kesken, koska meille syntyy maanantaina suunnitellulla sektiolla kaksoset ja siksi halutaan olla rauhassa ja tutustua pieniin, mikäli olemme siihen mennessä laitokselta kotiutuneet. Ennestään meillä on neljä lasta.

Nyt sitten miehen sisko sai tässä päähänsä, että tulis aattona meille esittelemään uuden miesystävänsä. Yhdessä ovat olleet jo pitkään, mutta eivät ole meillä käyneet ja nyt ois sitten pakko päästä just aattona. Mies sanoi siskolleen, ettei se käy ja siitä sit miehen sisko veti herneet nenään ja sanoi miehelle, että minä olen laittanut sanat hänen suuhun ja, etten pidä miehen siskosta jne. kaikkea muuta inhottavaa sanoi.

Mieheni sisko on 23v ja hällä ei siis ole lapsia ja joissain asioissa ihan järkevä, mutta joissain taas sitten ei. Ärsyttää kun ei voi tuon vertaa ymmärtää, hänellekin on kuitenkin kerrottu, että meillä ei tänä vuonna joulua vietetä ja olisi voinut tuoda miesystävänsä jo aiemmin näytille eikä just nyt ois tulossa.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitoksella, jo ennen joulua?

Vierailija
2/17 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten kun oon vielä laitoksella, mutta nämä ei mitenkään käyneet, ainoastaan aatto ois ollu sopiva ajankohta tai joulu- tai tapaninpäivä, mutta sillonkaan ei vielä haluta vieraita.

ap

no käykööt näyttämässä kun sinä olet vielä vauvojen kanssa laitoksella, jo ennen joulua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

teille ei tule jouluna vieraita ja piste. jos loukkaantuu niin loukkaantuu. teillä on isompiakin asioita mietittävänä... :)

Vierailija
4/17 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä se miehen sisko leppyy joskus kun tajuaa teidän tilanteen :)

Vierailija
5/17 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin varmasti yhtä tyhmä tuon ikäisenä, ihmettelin sitäkin kun kaverin sisko ei kutsunut minua häihinsä, vaikka näemme tämän siskon kanssa ehkä kerran vuodessa jne. Kyllä se joskus ymmärtää loukkaantuneensa turhasta.

Vierailija
6/17 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sinun todellakaan pidä pyydellä anteeksi, ettet jaksa kestitä vieraita. Aivan hassu ajatus kaiken kaikkiaan :)

Vierailija
7/17 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko joulun ajanko ne teillä on jos tulee pariksi tunniksi.

onhan siinä monta päivää aikaa olla rauhassa, jos nyt vieraita tulee muutamaks tunniksi.

voisi ottaa vieraat vastaa mutta sanoa että saa myös auttaa sit että te ette jaksa järjestää mitään erikoista koska on vauvat..

Vierailija
8/17 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itelle ei tulis mieleenkään tunkea kellekään kylään jos ovat kerran jo aiemmin ilmoittaneet että viettävät joulun vain perheen kesken.. varmaan ihan ihmisestä itsestään kiinni että miten käsittelee tuollaisen tilanteen..

t. 23v

Vierailija
9/17 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kyse itsekkyydestä, ettei halua vieraita kun kotiin tulee kaks vauvaa, ymmärrän hyvin, että haluavat tutustua pieniin ensin eikä vauvoillekaan ole hyväks, jos heti tulee vieraita. Ajattelepas mikä härdelli siinä on alkuun kahden vauvan kanssa, tämän sanon ihan kokemuksen rintaäänellä, meille syntyi myös kaksoset muutama päivä ennen joulua enkä ois kyllä jaksanut yhtään ylimäärästä ihmistä sinä jouluna ja meidän sukulaiset tuon kyllä hyvin ymmärsikin, onneks. Eikä se tosiaan aina ole iästä kiinni ymmärtääkö vai ei, jotkut nelikymppiset tai jopa vanhemmat on joissain asioissa todella idiootteja.

Ja meillä siis on ainakin niin, että jos aattona tulee vieraita niin suurin osa tulee aamusta, osa jää yöksi, mutta vähintään sinne iltayhdeksään kaikki ovat.

Sinulla on ap täysi oikeus kieltäytyä vieraista, jos joku siitä suuttuu niin se on hänen ongelmansa, ei sinun

voi että ihmiset on itsekkäitä..¨koko joulun ajanko ne teillä on jos tulee pariksi tunniksi.

onhan siinä monta päivää aikaa olla rauhassa, jos nyt vieraita tulee muutamaks tunniksi.

voisi ottaa vieraat vastaa mutta sanoa että saa myös auttaa sit että te ette jaksa järjestää mitään erikoista koska on vauvat..

Vierailija
10/17 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kyse itsekkyydestä, ettei halua vieraita kun kotiin tulee kaks vauvaa, ymmärrän hyvin, että haluavat tutustua pieniin ensin eikä vauvoillekaan ole hyväks, jos heti tulee vieraita. Ajattelepas mikä härdelli siinä on alkuun kahden vauvan kanssa, tämän sanon ihan kokemuksen rintaäänellä, meille syntyi myös kaksoset muutama päivä ennen joulua enkä ois kyllä jaksanut yhtään ylimäärästä ihmistä sinä jouluna ja meidän sukulaiset tuon kyllä hyvin ymmärsikin, onneks. Eikä se tosiaan aina ole iästä kiinni ymmärtääkö vai ei, jotkut nelikymppiset tai jopa vanhemmat on joissain asioissa todella idiootteja.

Ja meillä siis on ainakin niin, että jos aattona tulee vieraita niin suurin osa tulee aamusta, osa jää yöksi, mutta vähintään sinne iltayhdeksään kaikki ovat.

Sinulla on ap täysi oikeus kieltäytyä vieraista, jos joku siitä suuttuu niin se on hänen ongelmansa, ei sinun

voi että ihmiset on itsekkäitä..¨koko joulun ajanko ne teillä on jos tulee pariksi tunniksi.

plus se tosiasia että ap on silloin ihan juuri ollut leikkauksessa. Ei sektio ole mikään pikkuoperaatio. Ja voipa olla niinkin ettei edes pääse jouluksi kotiin.

Vierailija
11/17 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja itse sektion kokeneena, voi olla ettet todellakaan halua viikkoihin tavata ketään koska voit olla vielä viikkojenkin päästä todella kipeä eikä silloin luonnollisesti tee mieli kutsua vieraita paikalle...

Vierailija
12/17 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua, miksi ihmiset aina kauhistuu kun joku suuttuu:-O

Suuttuu mitä suuttuu. Kyllä se siitä aikanaan leppyy ja jos ei lepy niin sitten ei lepy.

Vierailija
13/17 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muuta se sisko voi tehdä kuin suuttua?

Vierailija
14/17 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuta kaitsemaan, eikös niin

Vierailija
15/17 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että hän ei ole tuonut miesystävää teille vaikka ovat olleet pitkään yhdessä ja että hän ei välitä teistä yhtään jos ei tuo häntä viikonloppuna, sillä tietää hyvin että teille ei voi tulla pariin viikkoon kun saatte pienet kaksoset ja että hän vihaa teitä jos ei tuo miestä nyt heti viikonloppuna!!

Vierailija
16/17 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ois tervetullut esittelemään miesystäväänsä, jos meille ei maanantaina syntyis kaksosia. Kuten jo aloituksessa sanoin niin jouluaatto on tähän asti vietetty meillä ja minä olen suurimmaksi osaksi kaiken tehnyt, koska pidän ruoan laitosta ja leipomisesta jne. Nyt kun tämän yhden joulun haluammekin olla perheen kesken niin saa kuulla miten huono ihminen on.

Eikä ole siis edes varmaa, että minä ja kaksoset päästään jouluksi kotiin. Meille lupailtiin, että päästäis kotiin jouluksi, mutta varmaa se ei ole, jos ilmeneekin jotain jonka takia on oltava pidempään sairaalassa ja kaksi sektiota kokeneena tiedän, että vointini on sen jälkeen huono enkä jaksa yhtäkään vierasta sen kivun kanssa.

Oletin, että sukulaiset tuon ymmärtäis, muut kyllä ainakin sanoneet ymmärtävänsä, mutta miehen sisko ei millään, hänestä olen itsekäs kun haluan olla rauhassa sektion jälkeen.

Ja kyseessä ei olis mikään tunnin tai kahden vierailu vaan olisivat meillä aamusta iltaan, näin miehen sisko sanoi miehelleni kun kysyi käviskö.

ap

koko joulun ajanko ne teillä on jos tulee pariksi tunniksi.

Vierailija
17/17 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ymmärtämys ei aina ole iästä kiinni, minä oon 20v ja ymmärrän kyllä hyvin, että miksi ap ei halua vieraita heti kun on kotiin päässyt vauvojen kanssa ja saattaahan käydä niinkin, että ap on sairaalassa joulun. Itsekäs on ennemmin tuo sisko kun kaiken pitäisi mennä hänen tahtonsa mukaan.

Mitä muuta se sisko voi tehdä kuin suuttua? Mä en tajua, miksi ihmiset aina kauhistuu kun joku suuttuu:-O

Suuttuu mitä suuttuu. Kyllä se siitä aikanaan leppyy ja jos ei lepy niin sitten ei lepy.