Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Onko sinulla ollut ongelmia imetyksessä ja millaisia?

Vierailija
18.12.2009 |

Minulla lähti imetys käyntiin onnistuneesti. Kuukauden ikäinen vauvamme oli lihonut kuitenkin vain 80g viimeviikolla. Nyt olen imetellyt aina kun vauva vain hihkaseekiin. Rinnat on tosi kovilla.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kääntyvät nännit -> vauva ei saanut otetta -> rintakumien käyttö -> vauva raivos tissillä aina -> imi 5min nukku 5 min raivos 5 min ja sama uudelleen ja uudellen ja uudelleen -> äiti jumissa neljän seinän sisällä itkuisena ja lopen uupuneena -> äiti pelkää tulevaa imetystä valtavasti. Niin kaamea kolme kuukautta se ekan kanssa oli. Pieni vauvani ei halunnut olla ikinä mun sylissä. Kaikkien muiden syli kelpasi. Sit ku 3 kk jälkeen lopetin imetyksen, suostu vauva munkin kans sylittelyyn.

Vierailija
2/4 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joista vauva ei aluksi saanut otetta, joten jouduin ekan kuukauden sähläämään rintakumien kanssa. Todella pitkä rintaraivari/-lakkoilukausi 1,5-4 kk:n iässä. Mutta sitten kun noista raivareista päästiin, niin imetys on sujunut kuin tanssi. Imetän edelleen, vauva on kohta vuoden ikäinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintojen sisältä maitorauhastista ratkesi pienet hiussuonet ja maidossa oli aina verta. Ei voinut imettää. Näin molemmilla kerroilla.

Mulle tulee muutenkin todella helposti mustelmia ja paranee hitaasti joten ei ollut sinällään yllätys.

Vierailija
4/4 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva ei suostunut syömään siitä, tuli rintatulehdus: 40 astetta kuumetta ja koko rinnan alue tulipunainen.

Toisella äidinmaidonkeltaisuus, imetyskielto 3 pvää (vauvalla ikää vajaa 2 vkoa), Vaikka kuinka pumppasin koko ajan, maidon eritys loppui siihen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän