Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiinnostaa tietää mitä yleisesti ajatellaan?

Vierailija
18.12.2009 |

Onko teidän mielestä 17-vuotias tyttö jo sen ikäinen, että kun hän "vahingossa" raskautuu niin hänen täytyisi kantaa tämä suuri vastuu tulevasta lapsesta ja kasvattaa tämä parhaan kykynsä mukaan? Vai onko tuon ikäiselle adoptio/abortti parempi vaihtoehto?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatisi tuon ikäiseltä suunnaton rohkeutta ja epäitsekkyyttä antaa vauva adobtioon..ymmärtää että itsellä ei ole mitään valmiuksia kasvattaa lasta kun on itsekkin vielä lapsi, antaa lapselle elämä ja kantaa sitä yhdeksän kuukautta kasvatettavaksi hyvään perheeseen vaatii niiin paljon rohkeutta ja epäitsekkyyttä, että tuskin moni aikuinenkaan pystyisi siihen. Siinä täytyisi ajatella pelkäästään sen lapsen parasta ei itseään. Ehkäpä abortti?

Vierailija
2/8 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö on alaikäinen, hänellä on erittäin todennäköisesti koulut pahasti kesken, koko elämä mullistuu tarpeettoman liikaa lapsesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aborttikaan ei ole pois suljettu, mutta pistäisin miettimään jo oikeasti asioita. Kyllä jo 14-vuotiaskin voi olla valmis äidiksi, jos on poikakaveri ja voi asua yhdessä hänen kanssaan,

ja on siten valmis aikuisen elämään jo.

Vierailija
4/8 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitä päätöstä en ole katunut hetkeäkään, olen onnekas koska minulla oli vanhemmat jotka tukiva minua hyvin paljon. Ilman vanhempiani olisin ollut hukassa, joten sanon tähän että jos tuon ikäisellä on hyvät tukiverkostot niin hän pystyy siihen. Jos ei ole, niin abortti on hyvä vaihtoehto.

Vierailija
5/8 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sulkisi niin paljon vaihtoehtoja pois hänen elämästään. Toki yrittäisin tukea, mutta moni unelma siinä kuolisi.

Vierailija
6/8 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

harrastamaan seksiä, on tarpeeksi vanha kantamaan vastuunkin!

Vierailija
7/8 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortti jää mielenpohjalle kummittelemaan ja viimeistään lapsenteko vaiheessa jää miettimään,että voi minulla olisi jo niin ja niin vanha lapsi.

Abortin tehneitä nuoria haastateltiin telkussa ja KAIKKI PAITSI YKSI JOTENKIN UHMAKAS TYYPPI olivat jääneet pohtimaan aborttiaan ja osa katui sitä ihan ääneen.Yksi tyttö sanoi,että kunpa edes yksi ihminen olis sanonut,että älä tee sitä,niin hän olis pitänyt lapsen.Tyttö itkeskeli sairaalavuoteella ennen toimenpidettä,eikä hoitaja osannut sanoa hänelle edes,että mieti vielä jos olet epävarma.

Vierailija
8/8 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOs tyttö ei voi jäädä vanhempiensa luokse,on olemassa ensikodit.Siellä saa tukea vanhemmuuteen ja kotitöiden opetteluun!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi