Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MITEN SAAN HIUKSENI KIILTÄMÄÄN???

Vierailija
17.12.2009 |

Minulla on hieman korvan alapuolelle olevat hiukset, joita olen nyt viimeisen puolitoista vuotta käynyt värjäämässä kampaajalla. Hiukset ovat tummat (muistaakseni sävyä 5 tai 6, näistä se tummempi laitettiin viimeksi) ja niissä on vaaleita raitoja jonkun verran. Hiukseni olivat kyllä kampaajakäynnin jälkeen mielestäni kiiltävät, mutta nyt kun kampaajasta taas jo 3 viikkoa aikaa, ne ovat kovin mattaiset. Muilla hiukset näyttävät kiiltävän, minulla ei. Mitä ihmettä teen?? Käytän kampaajalta ostettuja tuotteita, tällä hetkellä pesen hiukset päivittäin. Hiukseni ovat luonnontaipuisat, tämä tekee niistä hieman pörröiset, mutta ei kai se tuota mattaa selitä???

APUA! Haluan hyväkuntoisen ja kiiltävän hiuksen :(

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rasvainen tukka kiiltää

Vierailija
2/7 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset kiiltää kauniisti eikä tee rasvaiseksi. Älä laita päänahkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjäytä hiukset, takuuvarma kiilto.

Sulla on väärät aineet jos joudut pesemään hiukset joka päivä. Eri asia sitten jos hikoilet joka päivä, mutta matta ei kyllä ole silloinkaan normaali olotila. Pyydä kampaajalta toiset aineet.

Vierailija
4/7 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä pese joka päivä ja pesun jälkeen föönaa huolella -katso mallia kampaajalta.

Vierailija
5/7 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei kuivetu ja mene kiillottomaksi. pistä viimeiseksi kiiltosuihketta ja ihana kiilto on taattu

Vierailija
6/7 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiiltoseerumia (sellaista öljyn tapaista jota laitetaan pari tippaa hiuksiin). Tällaista on esimerkikisi luonnon silkkiä. Itse tilasin juuri Dermosililta jotain kiiltoseerumia mutten muista tarkaan mitä, olikohan Primo-nimistä. Kannattaa kysyä kampaamosta, he kyllä tietävät tästä.

Vierailija
7/7 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjäsin hiukseni pari viikkoa sitten ja vielä ainakin hiukset kiiltää.Käytän ihan pantenen värjättyjen hiusten shampoota ja hoitoainetta,sisältävät silikonia joka saa hiukset kiiltämään,pari kertaa kk pesen pesevämmällä tuotteella (värjättyjen hiusten shampoot ei niin peseviä kun esim.normaali hiusten shampoot) jotta saan silikonit pois.En arkisin käytä oikeen mitään tuotteita,lakkaa saatan käytän etuhiuksiin ja viimestely"lakkaa",jos lähden juhliin yms niin sitten pyyhekuiviin hiuksiin laitan muotovaahtoa,suoristussuihkletta jossa lämpösuoja,lakkaa ja taas tota viimeistelylakkaa.Kaikista paras apua kuiviin latvoihin ja hiuksiin on se että ei pese niin usein,mulle riittää se 2krt/vk pesu,ennen pesin joka päivä mutta opetin hiukset n.kahdessa viikossa tähän uuteen järjestelyyn.

itselläni hiuslaatu on luonnonkihara,kuivat hiukset ja päänahka jossa on monta värikäsittelyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan