Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mulle laitettiin tänään rakennekynnet ja

Vierailija
17.12.2009 |

täytyy kyllä sanoa, että tähän jää varmasti koukkuun.

Kerran kuukaudessa käyn näistä "hoidossa" ja nautin siitäkin ajasta täysillä.

Tyttöni käy vähän väliä katsomassa näitä ja haluaa kuulemma aikuisena samanlaiset.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitan ne rahat ennemmin Plan kummilapseen kuin omiin kynsiini, 25eur/kk...

Vierailija
2/9 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ajattelin laitattaa itselleni kynnet pian. Pitääpä sitä itsellekkin jotain kivaa keksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ollut rakennekynnet jo 3,5 vuoden ajan eli kyllä, niihin voi jäädä koukkuun! :)

Vierailija
4/9 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kakkoselle: älä sitten käy kampaajalla, kosmetologilla, älä matkustele tai tee mitään muutakaan itseäsi varten, vaan laita kaikki rahasi hyväntekeväisyyteen.

Vierailija
5/9 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kun sain kasvatettua omat kynnet takas, olin onneni kukkuloilla!!!

Omat ei ole vieläkään täysin vahvat ja kunnossa.. Eli en suosittele rakennekynsiä kellekkään! :(

Vierailija
6/9 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla ollut huono tekijä kun on saanut omat kynnet pilattua?

ja kun sain kasvatettua omat kynnet takas, olin onneni kukkuloilla!!! Omat ei ole vieläkään täysin vahvat ja kunnossa.. Eli en suosittele rakennekynsiä kellekkään! :(

Vierailija
7/9 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis en voi tajuta miten niillä pyykätään, hinkataan, siivotaan, tiskataan, leivotaan. Siis ihan tavallisia kotitöitä. Kynsilakkakaan ei kestä kuin se juhlimispäivän perheen äidin hommia.

Vierailija
8/9 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne kestävät kuin omat kynnet tai mikään lakka. Ja oikaisen saman tien sen iänikuisen harhaluulon että rakennekynnet on aina tolkuttoman pitkät; todella monella (kuten itselläni) kynnet on lyhyet ja siistit.

Siis en voi tajuta miten niillä pyykätään, hinkataan, siivotaan, tiskataan, leivotaan. Siis ihan tavallisia kotitöitä. Kynsilakkakaan ei kestä kuin se juhlimispäivän perheen äidin hommia.

Vierailija
9/9 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on olly 3 kk, ja koukussa olen, Käyn hoitamssa joukukuntoon lauantaina. saatan kyllä pitää tämän jälkeen pian tauon mutta ovat loistavat!!!